Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går var jeg og spiste på en ganske fin og dyr restaurant og det var en kelder der som snublet og mistet hele brettet med mat. Bort i en krok satt det en familie på fire og spiste og de satt der og lo så de fleste kunne høre dem. Mor, far og barna fra 10-15 årsalderen.

Hva i all verden tenkte jeg. Man oppfører seg vel ikke slik på restaurant? Noen trekker kanskje på smilebåndet helt for seg selv?, men å le høyt i flere minutter? De ble faktisk snakket til. Man skulle vel kanskje forventet mer av folk som går på en dyr og fin restaurant. De var ganske så pent kledd også, men skinnet bedrar visst.

Lurer på hvordan de ungene ellers er.

Tidligere i uka var det noen barn som brøytet seg forran meg i butikkkøen og påstod at de hadde rett til å komme før for "barn først", som de sa. Gadd ikke å krangle med dem.

Oppdrar ikke foreldre barna lenger? De mangler vel oppdragelse selv.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du helt teit? Er det ikke lov til å reagere FORDI DU SITTER PÅ EN FIN RESTAURANT? Si ifra hvor du drar neste gang, så skal jeg komme og le AV DEG.

• Liker 3
Skrevet

Foreldrene er barn av 68'er-generasjonen.

Lurer på hvordan samfunnet blir når alle Oda'ene, Emilie'ene og Markus'ene vokser opp.

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at de lo av kelneren og at de ikke tilfeldigvis lo av noe morsomt de pratet om? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at de lo av kelneren og at de ikke tilfeldigvis lo av noe morsomt de pratet om? :)

Ja. De så på der kelneren falt og den ene ungen peket. Så 99% sikker kan jeg si at jeg er.

I tilegg når de ble snakket til så sa den ungen at de synes det var morsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene er barn av 68'er-generasjonen.

Lurer på hvordan samfunnet blir når alle Oda'ene, Emilie'ene og Markus'ene vokser opp.

Det blir vel folk av dem også :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ler når folk faller...det kommer automatisk og klarer faktisk ikke slutte..hehe men jeg er ellers veldig godt oppdratt! :P Herregud, smil og latter er jo en del av det å kose seg når man er ute!

• Liker 2
Skrevet

Det fins jo forskjellige måter å le på, da. Det gjelder å ha litt sosiale antenner. Dette hørtes ut som et godt eksempel på ondsinnet latter.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Var det noe ala en Michelinstjerne restaurant? I så tilfelle er det absolutt upassende.

Endret av Abdullah
  • Liker 1
Skrevet

I går var jeg og spiste på en ganske fin og dyr restaurant og det var en kelder der som snublet og mistet hele brettet med mat. Bort i en krok satt det en familie på fire og spiste og de satt der og lo så de fleste kunne høre dem. Mor, far og barna fra 10-15 årsalderen.

Hva i all verden tenkte jeg. Man oppfører seg vel ikke slik på restaurant? Noen trekker kanskje på smilebåndet helt for seg selv?, men å le høyt i flere minutter? De ble faktisk snakket til. Man skulle vel kanskje forventet mer av folk som går på en dyr og fin restaurant. De var ganske så pent kledd også, men skinnet bedrar visst.

Tidligere i uka var det noen barn som brøytet seg forran meg i butikkkøen og påstod at de hadde rett til å komme før for "barn først", som de sa. Gadd ikke å krangle med dem.

Så ved to anledninger denne uka har du opplevd at barn ikke er små maskiner, og dermed er også alle barn uoppdragne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det var på en dyr resturang,en kafe eller gatekjøkken så ler man ikke høyt av slikt.

Forventer du mer av folk som går på dyr resturang enn de som går på en bilig kafe?

Hvilken verden er du i? Man oppfører seg uansett hvor man er.

Tror du prisen på maten er avgjørende for hvordan folk oppfører seg?

Tro meg, jeg har jobbet på dyr resturang,og forskjellen på den og en som lå noe under i pris..var veldig liten.

Det var adressen som avgjorde prisen på maten, så om du tror det er så ekslusift....bla bla bla

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at det er mange som sitter å ler av deg nå, der vi sitter i våre møblerte hjem....hahahahahahh

• Liker 2
Gjest gjest
Skrevet

Du er klar over at det er mange som sitter å ler av deg nå, der vi sitter i våre møblerte hjem....hahahahahahh

For du vet vel mye om folk flirer av henne eller ikke. Idiot.

Du er vel av samme type som familien.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik begynner historien om et samfunn der alle roter i søppelkassene for å finne "herregud".

Vi må til dels akseptere det samfunnet vi lever i og akseptere uhøfligheter. For alt du vet, var dette en knisete dag for familien hvor de rett og slett lo mest av alt pga at de holdt på som de gjorde. Det skjer jo flere ganger med deg også: Hjelpes, hva i alle dager er dte med meg idag.

No prob?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Analyserer du alt, egentlig? Har du mulighet til å slappe av litt?

I think the hardest thing to overcome is judging yourself and being your own worst critic so to speak :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde du noe da? Sa du noe til kelneren, hjalp du han på noe vis?

Eller var du for opptatt av å sitte der høflig og dømme andre?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...