Gjest Stille leser Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 http://www.break.com/index/large-woman-washes-up-on-beach-2055590 Grunnen til at overvekt ikke er bra
Gjest Fikira Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Fordi hun morer seg i vannkanten, så er ikke overvekt bra? Jeg skjønner ikke....?
Gjest Consensio Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Og du tror ikke at tynne mennesker kan skylles mot land når bølger slår inn? 2
Gjest Stille leser Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Fordi hun morer seg i vannkanten, så er ikke overvekt bra? Jeg skjønner ikke....? Hun morer seg ikke.....
Gjest Stille leser Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Og du tror ikke at tynne mennesker kan skylles mot land når bølger slår inn? :gjeiper:
juliane Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Den dama der er jo sørpe full, har da ingenting med vekten hennes å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Ser mer ut som om hun har drukket eller noe, slik som hun vaier på slutten. Og tro meg, jeg som normalvektig har hatt mine kriger mot bølgene i strandkanten.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Det er neppe vekten som gjør at hun ikke kommer seg opp derfra altså.
Gjest Stille leser Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Den dama der er jo sørpe full, har da ingenting med vekten hennes å gjøre. Gjør det ekstra morsomt..... for min del i hvertfall (sikkert fordi eg har sett det live et par ganger)
mawia Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 ja jeg tror og at det heller er fordi hun er full som gjør at hun ikke kommer sg opp. og ikke fordi hun er fet. Ja hun er litt stor, men jeg har sett større folk en henne i virkeligheten, som ikke har noe problem med å bevege seg........men ja, skal innrømme at videoen er litt morsom, når vi ser vekk fra vekta og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå