mey Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jeg lurte på om det er noen som har gått på en av disse linjene og vil dele sine erfaringer med meg! Hvordan mulighetene for å få seg jobb er, f.eks? Jeg synes reiselivsledelse høres veldig spennende ut, men er redd for at det ikke er en seriøs utdanning og at jeg vil få vansker med å finne meg jobb! Det samme gjelder varehandelseldelse! Takk for innspill! :-)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Det er vanskelig å finne relevante jobber innenfor reiselivsledelse.
mey Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2011 Det er vanskelig å finne relevante jobber innenfor reiselivsledelse. Men er det egentlig det? På BI sine sider står det at det er et yrke i vekst og at man kan få jobber innenfor reising,hotell,service,markedsføring,arrangementer osv. Det er vel en forskjell på reiseliv- og reiselivsledelse? Det blir jo en utdanning innenfor ledelse .
Isabella82 Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Har selv gått varehandeledelse og kan anbefale det.
mey Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2011 Har selv gått varehandeledelse og kan anbefale det. Hvorfor? Hvordan er jobbmulighetene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå