AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Kan nav da se at jeg er utenlands om jeg sender meldekort fra mobilen min?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Men andre kan melde om at de har sett de har sett deg i utlandet. 1
Gjest Consensio Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Men andre kan melde om at de har sett de har sett deg i utlandet. Det er sant Og selv om man stoler godt på folk, så kan det likevel hende at de tar en telefon og melder ifra. Familie, venner, folk på Facebook, om du skriver at du er i syden på bloggen din (NAV er flinke til å spore opp blogger til sine bidragsytere og leser nøye gjennom dem...FB også for den saks skyld). Like greit å bare fylle inn at du er på ferie den perioden du er borte.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 NAV bruker faktisk google ganske omfattende. Saksbehandleren min hadde utskrift fra hver eneste sted hvor navnet mitt ble nevnt på nettet. Hun hadde rett og slett googlet navnet
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Nå skal jeg ikke være borte mer enn en uke og synes jeg fortjener det uten at de skal trekke dette på dagpengene mine. Nok av mennesker som snylter på nav, jeg har ikke fått hjelp av de til noe som helst. jeg er ikke på fb og har heller ingen blogg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 NAV bruker faktisk google ganske omfattende. Saksbehandleren min hadde utskrift fra hver eneste sted hvor navnet mitt ble nevnt på nettet. Hun hadde rett og slett googlet navnet
Gjest Consensio Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Nå skal jeg ikke være borte mer enn en uke og synes jeg fortjener det uten at de skal trekke dette på dagpengene mine. Nok av mennesker som snylter på nav, jeg har ikke fått hjelp av de til noe som helst. jeg er ikke på fb og har heller ingen blogg. Du får jo hjelp... nemlig penger. Penger du bruker på å reise på ferie for. At du mener at du fortjener det er din sak, men tror ikke at NAV mener det samme. Er du på ferie så er du på ferie...da krysser du av for det på meldekortet. "Nok av mennesker som snylter på NAV"...ja du trekker jo ikke akkurat antallet ned... 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Nå skal jeg ikke være borte mer enn en uke og synes jeg fortjener det uten at de skal trekke dette på dagpengene mine. Nok av mennesker som snylter på nav, jeg har ikke fått hjelp av de til noe som helst. jeg er ikke på fb og har heller ingen blogg. Nav kunne hjulpet flere om ikke folk gjorde seg til trygdesvindlere fordi de synes de fortjener det.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Man er pliktig å ta arbeid eller møte på kurs på kort varsel når man mottar dagpenger, derfor kan man ikke reise til utlandet uten å melde fra.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Du snylter jo selv, hvis du drar på ferie uten å si ifra.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 Nå skal jeg ikke være borte mer enn en uke og synes jeg fortjener det uten at de skal trekke dette på dagpengene mine. Nok av mennesker som snylter på nav, jeg har ikke fått hjelp av de til noe som helst. jeg er ikke på fb og har heller ingen blogg. skriv ferie på meldekortet,så gjør du iallefall ikke noe ulovlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå