Gå til innhold

Kvinnelige ledere? statoil saken!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva syens du om kvinneligledere i sammfunnet?

jeg mener at det er et stort behov for det. 80%av lederene i sammfunnet idag er menn. Men tjener 100 000 mere enn kvinner i gjennomsnitt pr år.J eg synes ikke det er likhetstilling.

jeg håper virkelig at vi får en kvinnelig leder i statoil som kan vise de mennene. :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet
Hva syens du om kvinneligledere i sammfunnet?

jeg mener at det er et stort behov for det. 80%av lederene i sammfunnet idag er menn. Men tjener 100 000 mere enn kvinner i gjennomsnitt pr år.J eg synes ikke det er likhetstilling.

jeg håper virkelig at vi får en kvinnelig leder i statoil som kan vise de mennene. :evil:

Tjaaa, enhver kvinnelig leder hadde blitt bedre enn Viktor Normann iallfall; men generalisering mht kjønn er jeg ikke for i noen sammenheng....

Skrevet

Flott med flere kvinnelige ledere, men jeg håper Statoil velger den beste kandidaten til jobben - uavhengig av kjønn! Jeg ville ihvertfall ikke likt å få en jobb på grunn av mitt kjønn, og ikke fordi jeg var den beste kandidaten til jobben...!!!

:wink:

Dina

Gjest lekebøll
Skrevet

Ehm, er dette èn sak?

Nei...

Debatten om at kvinner generelt sett tjener mye mindre enn menn, er nyansert.

Jeg er for likestilling, det vil si at vi får ledere som er kvalifisert. På grunnlag av kunnskap og egenskaper. Ikke kjønn...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har erfaring med kvinnelige leere fra arbplasser hvor mesteparten var menn. Noen få kvinner til. Fyttirakkeren sier jeg....få de vekk.

takker meg til mannlige ledere. de vet en hvor en har.

Skrevet

Gjest skrev:

Jeg har erfaring med kvinnelige leere fra arbplasser hvor mesteparten var menn. Noen få kvinner til. Fyttirakkeren sier jeg....få de vekk.

takker meg til mannlige ledere. de vet en hvor en har.

:o :o :o Eeeeh.... er du mann eller? Uansett, trist at du har så dårlig erfaring med kveinnelige ledere!!!!!! :blunke:

Dina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...