Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Hva syens du om kvinneligledere i sammfunnet? jeg mener at det er et stort behov for det. 80%av lederene i sammfunnet idag er menn. Men tjener 100 000 mere enn kvinner i gjennomsnitt pr år.J eg synes ikke det er likhetstilling. jeg håper virkelig at vi får en kvinnelig leder i statoil som kan vise de mennene. :evil:
Gjest sexysadie Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Hva syens du om kvinneligledere i sammfunnet? jeg mener at det er et stort behov for det. 80%av lederene i sammfunnet idag er menn. Men tjener 100 000 mere enn kvinner i gjennomsnitt pr år.J eg synes ikke det er likhetstilling. jeg håper virkelig at vi får en kvinnelig leder i statoil som kan vise de mennene. :evil: Tjaaa, enhver kvinnelig leder hadde blitt bedre enn Viktor Normann iallfall; men generalisering mht kjønn er jeg ikke for i noen sammenheng....
Dina Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Flott med flere kvinnelige ledere, men jeg håper Statoil velger den beste kandidaten til jobben - uavhengig av kjønn! Jeg ville ihvertfall ikke likt å få en jobb på grunn av mitt kjønn, og ikke fordi jeg var den beste kandidaten til jobben...!!! Dina
Gjest lekebøll Skrevet 6. november 2003 #4 Skrevet 6. november 2003 Ehm, er dette èn sak? Nei... Debatten om at kvinner generelt sett tjener mye mindre enn menn, er nyansert. Jeg er for likestilling, det vil si at vi får ledere som er kvalifisert. På grunnlag av kunnskap og egenskaper. Ikke kjønn...
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #5 Skrevet 8. november 2003 Jeg har erfaring med kvinnelige leere fra arbplasser hvor mesteparten var menn. Noen få kvinner til. Fyttirakkeren sier jeg....få de vekk. takker meg til mannlige ledere. de vet en hvor en har.
Dina Skrevet 8. november 2003 #6 Skrevet 8. november 2003 Gjest skrev: Jeg har erfaring med kvinnelige leere fra arbplasser hvor mesteparten var menn. Noen få kvinner til. Fyttirakkeren sier jeg....få de vekk. takker meg til mannlige ledere. de vet en hvor en har. :o :o :o Eeeeh.... er du mann eller? Uansett, trist at du har så dårlig erfaring med kveinnelige ledere!!!!!! :blunke: Dina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå