Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann :)

noen som er student her og trener på Elixia? :) vurderer å bytte til det treningssenteret, da det er mye mindre avstand enn til det jeg trener på per dags dato .. :) har hørt at prisene på elixia er litt stiv.. så spennende å høre. finner ikke noe priser på nett.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

I og med at nyheten og den aktuelle saken om Simone Larsen (40) i D'Sound som er gravid, ble flyttet fra Aktuelle Saker til Snikk Snakk, så regner jeg med at din tråd glatt blir flyttet til Forbruker og Økonomi.

• Liker 1
Skrevet

Hei,

I og med at nyheten og den aktuelle saken om Simone Larsen (40) i D'Sound som er gravid, ble flyttet fra Aktuelle Saker til Snikk Snakk, så regner jeg med at din tråd glatt blir flyttet til Forbruker og Økonomi.

Eh... Javel! Det var jo fryktelig relevant.

Vet forøvrig ikke om prisene dessverre, men har hørt at om du går dit for å spørre blir du nesten tvunget til å bli medlem. Håper noen andre kan svare deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at studentrabatten ligger på rundt 30 kr. haha, om det er sant er det jo ikke akkurat mye å spare :skratte:

Skrevet

jeg betalte 475 kr pr måned (fikk avslag for å jobbe som helsearbeider i kommunen). Så ja det er dyrt.....at studenter betaler bare 30kr, må i så fall være per dag hehe :)

Dyrt, men kjekt plass å trene.

Skrevet

475 er jo sykt billig til å være Elixia. Selv betaler jeg 560 på Avancia og synes jeg fikk et godt tilbud. På mitt lokale Elixia senter skulle de ha nesten 700 kr, og det var med studentrabatt. Helt hårreisende og ikke verdt det spør du meg :haar:

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke dyrt, gitt hvor bra trening er for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Djisus. Ta en løpetur i skogen og spar de kronene man betaler i måneden, til slutt har man råd til alt man trenger for å lage hjemmegym.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ja det er dyrt.....at studenter betaler bare 30kr, må i så fall være per dag hehe :)

Studenter får redusert den ordinære månedsprisen med kr 30,- Det vil si: ingenting...

Elixia er svinedyrt. Hadde de enda kunnet tilby bra lokaler og apparater og musikk, så ....men det er i beste fall gjennomsnittlig og står på ingen måte i stil med den høye prisen. Så takke meg til naturen ute!

AnonymBruker
Skrevet

På mitt lokale Elixia senter skulle de ha nesten 700 kr, og det var med studentrabatt. Helt hårreisende og ikke verdt det spør du meg :haar:

Selvsagt er det ikke verdt prisen! Dustete å betale den summen for noe som er helt middel mådig. Håper kundene flykter fra både Elixia og SATS, de har hatt monopol alt for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...