Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer på er vell mer rettet mot foreldre som aldri har vært i forhold sammen eller vært i forhold mens ungen kom til.

Er det sånn at foreldre som ikke er i forhold når ungen kommer, (at de har blitt gravide av et ons for eks) og heller ikke har noen følelser for hverandre eller kjenner hverandre spesielt godt. Får "automatisk" en følelse av og prøve og få til et forhold for ungen sin del? at de kanskje føler et slags behov for å ha en familie for ungen sin del.

Kanskje litt vanskelig og forklare men håper dere skjønner spørsmålet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg lurer på er vell mer rettet mot foreldre som aldri har vært i forhold sammen eller vært i forhold mens ungen kom til.

Er det sånn at foreldre som ikke er i forhold når ungen kommer, (at de har blitt gravide av et ons for eks) og heller ikke har noen følelser for hverandre eller kjenner hverandre spesielt godt. Får "automatisk" en følelse av og prøve og få til et forhold for ungen sin del? at de kanskje føler et slags behov for å ha en familie for ungen sin del.

Kanskje litt vanskelig og forklare men håper dere skjønner spørsmålet.

Nei. Men jeg tror det er vanlig at den gravide ønsketenker i den retningen.

Vet om en som skal bli pappa snart, med et ons. (Eller noe i den duren) Han ble sammen med en annen etterpå, og blivende mor nekter ham å se barnet dersom nydama skal være der.

Han er (mistenker jeg) for dum til å skjønne mekanismene bak dette og går på som en dum stut. Istedet for å kjøre kald og rolig til hormonkaos har lagt seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som det blir turbulent der ihvertfall da!

Dytter litt ;)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Nei,ikke for min del hvertfall :) snarere tvert imot :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...