Gå til innhold

Er det mulig for meg å få bort magefettet før juni?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er superslank, men har litt fett på magen som jeg vil ha bort. Det er ikke kjempemye, men nok til at det blir en bilring når jeg sitter. Jeg trener mye og spiser sunt, men tenker å trene enda mer nå fremover for å få bort magefettet. Jeg er veldig motivert. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem sm du!!!

AnonymBruker
Skrevet

Og igjen kom sommeren som en overraskelse hva.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og igjen kom sommeren som en overraskelse hva.

Jeg er skippertaksjente! ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er litt i overkant ambisiøst, men det spørs hvordan utgangspunktet er og hva målet er. Jeg tror realistisk sett at det ikke er mulig å oppnå nevneverdige resultater på en sunn og natulig måte på så kort tid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er superslank, men har litt fett på magen som jeg vil ha bort. Det er ikke kjempemye, men nok til at det blir en bilring når jeg sitter. Jeg trener mye og spiser sunt, men tenker å trene enda mer nå fremover for å få bort magefettet. Jeg er veldig motivert. Hva tror dere?

For de aller fleste er det naturlig å ha litt fett på magen. Jeg vet at mange jenter dessverre tror at de ikke skal ha fett der, men de aller fleste må sulte seg, noe som selvsagt er usunt og skadelig, for å oppnå det.

AnonymBruker
Skrevet

For de aller fleste er det naturlig å ha litt fett på magen. Jeg vet at mange jenter dessverre tror at de ikke skal ha fett der, men de aller fleste må sulte seg, noe som selvsagt er usunt og skadelig, for å oppnå det.

Hehe, jeg har dessverre spist litt mer enn jeg burde de siste par månedene, ved juletider hadde jeg ikke et gram fett på magen. Promise:)har veldig gode gener

• Liker 1
Gjest baben
Skrevet

Jeg vil og ha vekk magefettet. Men er ikke Superslank, er bare vanlig slank. Har litt mye fett på armene og i forholdt til det jeg vil ha. Men er vel bare å jogge noen ganger i uka, trene styrke noen ganger i uka og spise litt mindre kalorier? Så kan det jo gå? :)

Skrevet

Kommer jo veldig ann på kroppstypen og. Hos meg forsvinner magefettet og puppene først. Så jeg får flat mage relativt lett. Mens rompa mi derimot aldri blir veldig liten.

Mens har en venninne igjen, som har litt mage selv om resten av henne er tynn. Og hun får bare ikke bort magen, hun har prøvd trening og mindre kalorier. Men resulterer i att hun blir for stygt tynn ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er litt i overkant ambisiøst, men det spørs hvordan utgangspunktet er og hva målet er. Jeg tror realistisk sett at det ikke er mulig å oppnå nevneverdige resultater på en sunn og natulig måte på så kort tid.

Sier som Momo; dette kommer helt an på kroppstypen.

Hos meg ser man forskjell på magefettet etter kun ett par uker, om jeg kutter sjokoladen i ukedagene.

Hos meg forsvinner magefettet relativt raskt, mens rompe og lår sitter som stuck.

Jeg tror det er noe med at det man legger fort på seg, kan man bli lett kvitt, om man tar det med en gang. Så om dette er noe som har kommet nå nylig, så tror jeg at ved å droppe å spise det osm har fått det til å legge seg der i første omgang, så vil du nok kunne få det vekk igjen ja. Men jeg tror det er kosthold som må til, ikke nødvendigvis mer trening.

Du trener fra før, er aktiv utenom også? Da er det "slurvespisign"som har gjort at det har kommet på vil jeg tro. Kutt slurvespisinga, så kanskje det hjelper.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo veldig ann på kroppstypen og. Hos meg forsvinner magefettet og puppene først. Så jeg får flat mage relativt lett. Mens rompa mi derimot aldri blir veldig liten.

Mens har en venninne igjen, som har litt mage selv om resten av henne er tynn. Og hun får bare ikke bort magen, hun har prøvd trening og mindre kalorier. Men resulterer i att hun blir for stygt tynn ellers.

TS her. Har det på samme måten som deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...