AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har brukt LimeWire tidligere når jeg har hatt "vanlig" mobiltelefon, men nå er jo LW ute av drift.. Har prøvd FrostWire, men programmet klikker alltid på pc'en min. Derfor, andre forslag til nedlastningsprogrammer som er relativt enkle?
Gjest Iah Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Tråden er ryddet for tips om ulovlig nedlasting. Iah, mod
Gjest Borghild Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Er bare å legge inn CD-ene dine på PC-en så over på iPhone det. Enkelt, gratis og lovlig.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 ^ Sant nok. Men det er ikke helt det TS spør om. For det første kan ikke CDer lastet ned (fra internett) og for det andre er de ikke gratis.
Gjest Borghild Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Er da gratis å legge inn sine EGNE CD-er! Greit det ikke er gratis i innkjøp, men de fleste eier da noen CD-er og kjøper innimellom. Selv laster jeg ned fra Platekompaniet. Ikke gratis, men lovlig og slipper masse bugs og virusfaenskap på PC-en. En jeg kjenner fikk 300 timers samfunnstjeneste for ulovlig nedlasting samt en saftig bot OG virus på PC-en. Da betaler jeg heller en femmer pr låt gitt.
Athene Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Anbefaler spotify, med premium medlemskap. Her kan du gjøre sangene tilgjengelige i offline modus. Riktignok ikke gratis, men jeg synes ikke 99 kr måneden er ille for å ha tilgang til akkurat den musikken jeg vil, helt lovlig.
Smokkis Skrevet 28. juni 2013 #8 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har både Mac & Pc, har hatt pc i 12 år men ville ha en mac. Mac synes jeg er dyrt men kvaliteten er fantastisk. Jeg har måttet bytte ut min pc flere ganger (7stk) gjennom årene og så for 3 år siden snublet jeg over en youtube video om en mann som hadde nettopp fått seg en iMac. Han hadde ikke betalt for den! Eneste han hadde gjort var å vise andre siden og fullføre en gratis prøve for å få den! Så jeg prøvde det samme. Jeg var skeptisk først, for jeg visste det var masse falske sider som dette. Men jeg sjekket og det virkelig! Alt jeg gjorde var å melde meg på en side gratis i en måned. Så delte jeg linken med andre. Jo flere som menlde seg på, jo flere ting fikk jeg. Til nå har jeg fått MACBOOK IPHONE 3GS IPHONE 4GS IPAD MINI MACBOOK AIR IPHONE 5 fikk jeg for 2 måneder siden! Her kan du få en MACBOOK uten å betale for den!
Kraula Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Sjekk SoundCloud, der kan du finne mye spennende. Ikke alle filer kan lastes ned, men mange. Veldig mye bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå