cellar Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Har kjøpt meg tilgang til begge nettsidene, og mitt inntrykk er at teoritentamen.no går mer på lover og regler, og prove.no mer på trafikksituasjoner. Hvilken av disse er mest lik den ordentlige teoriprøven, og hvem av dem skal jeg fortsette å kjøpe meg tilgang til?? Ekstraspørsmål: Har man tilgang til kalkulator når man tar prøven? :gjeiper: Tenker da på spm om bremselengde og lignende. Håper uansett jeg ikke får spm om fart/lengde, da det blir vill gjetning fra min side. Noen som har gode utregningsmetoder på sånt? Er jo en tabell i boka som viser hvor langt man kjører og bremser om man kjører xkm/t, men kan jo ikke pugge den utenat..
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Husker at jeg brukte teoritentamen.no, og mener at mange av spørsmålene der var veldig like den faktiske teoriprøven. Jeg var i alle fall veldig fornøyd med den siden. Tror ikke du får kalkulator nei. Skal da vel ikke ha behov for den men det kan vel komme spørsmål om bremselengde, så det er greit å ha en viss peiling.
Troilltøva Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Husker at jeg brukte teoritentamen.no, og mener at mange av spørsmålene der var veldig like den faktiske teoriprøven. Jeg var i alle fall veldig fornøyd med den siden. Tror ikke du får kalkulator nei. Skal da vel ikke ha behov for den men det kan vel komme spørsmål om bremselengde, så det er greit å ha en viss peiling. Signerer, synes også at teoriprøven var mest lik teoritentamen.no
Gjest Mauna Lee Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 jeg mener å huske at det var en sånn datakalkulator på skjermen på spørsmål hvor det kunne brukes... Jeg syntes også teoritentamen var bedre enn prove. Prove.no var rett og slett litt for enkel.
antibac Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Jeg foretrakk teoritentamen.no over prove.no. Teoritentamen.no var dessuten mest lik den virkelige prøven.
cellar Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2011 Takk for svar! En ting til...kan man bli spurt om noe som det ikke står noe om i "veien til førerkortet"? Teoritentamen.no spør nemlig en del om sikringer, katalysator, motorvarmer etc, noe jeg ikke kan huske å ha lest om i boka.
louise1 Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Prove.no er oppdatert med flere "vanskelige" spm Det er den jeg øver meg på. Men teoritentamen er jo også veldig bra Man kan egentlig få alt på den prøven, så det er jo lurt å lese på alt. Man veit aldri
FruHagen Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Har hørt mye bra om prøvene på nettlappen.no. Der er spørsmålene veldig like det man får på Trafikkstasjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå