AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Har fått en slengbukse i gave av et par venniner. Den har ikke god gammeldags 70-talls sleng, men noe. Jeg er ikke helt gira på å kjøre 70-talls stilen fullt ut, så hva bør jeg da bruke av tilbehør?
Gjest Lille-pus Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Hva med en fasongsydd topp av noe slag ? En som passe til alderen din
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Takk for tips! Hva med sko? Jeg er ikke en mester på høye hæler, så det kan bli vanskelig med den type sko. Hvilke andre sko passer til? Jeg er egentlig ganske lav, så tror kanskje helt flate ballerinas eller tøysko blir litt feil ..?
Gjest Anjelika Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Sko/sandaler med kilehæl er fint til slengbukse. Og veldig behagelig å gå i, selv de som er høye. Butikkene renner jo over av dem nå, så burde ikke være problem å finne et par =)
ashera Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Slengjeans kan styles litt strammere enn hippiestil også da! Dersom du har en crisp hvit skjorte, et bredt lærbelte og sandaler i samme slags lær til, og en stor skinnveske, har du et bra antrekk. Myk opp med bangles og et smykke i halsen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Slengjeans kan styles litt strammere enn hippiestil også da! Dersom du har en crisp hvit skjorte, et bredt lærbelte og sandaler i samme slags lær til, og en stor skinnveske, har du et bra antrekk. Myk opp med bangles og et smykke i halsen. Hørtes bra ut! Vil det se litt voldsomt ut på ei på 18 ...?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Slengjeans kan styles litt strammere enn hippiestil også da! Dersom du har en crisp hvit skjorte, et bredt lærbelte og sandaler i samme slags lær til, og en stor skinnveske, har du et bra antrekk. Myk opp med bangles og et smykke i halsen. Hørtes bra ut! Vil det se litt voldsomt ut på ei på 18 ...? Jeg synes det vil se voldsomt ut uansett alder. Jeg beklager, men jeg takler ikke hippie-stilen. Jeg skjønner ikke hvorfor disse klærne har kommet i butikkene i 2011, det må tyde på at vi har sluppet opp for ting å gå i. Da hippiestilen kom betydde den noe. Nå ser det bare latterlig ut.
ashera Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Og det kontroversielle standpunktet må man liksom være anonym for å tørre å stå for? Hørtes bra ut! Vil det se litt voldsomt ut på ei på 18 ...? Nja, kanskje litt mer for en i tjue- eller trettiåra. Ser for meg noe à la hun i midten på dette bildet. Selv om selve dama ser både bra skrinn og deppa ut. Synes ellers alle de tre stylingene på bildet funker. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Og det kontroversielle standpunktet må man liksom være anonym for å tørre å stå for? Ja, nettopp fordi jeg visste at mitt standpunkt ville bli kommentert, og jeg var ikke interessert i å starte en debatt, jeg ville kun svare på tråden. Sååå derfor gir jeg meg her, men å overse min holdning bare fordi jeg valgte å være anonym, sier litt om hvor mye du takler at folk er uenige med deg. Må du virkelig vite hvem jeg er, slik at du kan hakke tilbake med alt du har? Det er ikke det som er poenget her. TS spurte om råd til styling, jeg fortalte henne hva jeg syntes. Helt fair, faktisk.
ashera Skrevet 11. mai 2011 #11 Skrevet 11. mai 2011 Nei, jeg må ikke vite hvem du er. Det velger du selv. Jeg kommenterte forresten ikke standpunktet ditt heller, men svarte trådstarter direkte både i første innlegg ogi innlegget etter ditt. Det var du som kommenterte mitt tips anonymt og svarte på noe jeg skrev. Jeg kommenterte bare anonymiteten din. Jeg skrev om hvordan en kunne style en slengjeans uten at det var direkte hippiestil, du brukte det til å disse hippiestil. Fair enough, folk liker ulike ting. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Jeg kommenterte bare anonymiteten din. Ja, og akkurat det synes jeg er latterlig. Dette er et internettforum. Med mindre man legger ut fullt navn eller bilde er man anonym uansett. At jeg velger å hake av for AB i ny og ne bør være helt i orden, jeg synes det er PATETISK hvor mye folk (ikke bare du, men tydeligvis du og) har begynt å angripe folk kun fordi de skriver som AB. Hva er poenget? Hva gir det deg å kjenne nicket mitt? du brukte det til å disse hippiestil. Jeg vil ikke si jeg disset. Jeg sa min mening. Enten du tror det eller ei, så var det et velment råd om å la være å kle seg slik. Hvis hun ikke ønsker å følge det rådet, er det selvfølgelig hennes valg, men det er det jeg mener om saken. Du kan få lov til å like slengbukser så lenge jeg får lov til å la være. Og jeg misliker dem i full anonymitet.
Carina10 Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 hei, Flott å høre at det finnes noen som bruker 70 talls stilen. Hva med den nye trenden skinny jeans ? Ser at skinny jeans både for gutter og jenter ikke er uvanlig. Hva med low rise eller high rise ?Hva med gutter i skinny jeans ? Hva med gutter i disse skinny jeans eller slen bukser ? Det er flott å se at moten er tilbake.
FantasDick Skrevet 28. mai 2011 #15 Skrevet 28. mai 2011 Hva med den nye trenden skinny jeans ? Den nye? Hvilken planet har du bodd på de siste årene?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #16 Skrevet 28. mai 2011 Jeg foreslår en hvit skjorte, og et rutete skjerf til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå