Gjest Line Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Altså, beskriv deg selv litt. Både utseende og personlighet. Og kanskje det er noen som leser innlegget ditt og tenker at beskrivelsen hørtes akkurat som drømmedama/mannen. Så, hvis dere ser noe dere liker, kommenter noe lignende "du hørtes akkurat som drømmedama mi" feks. Litt morsomt å vite at DU eller JEG kanskje er noens drømmedame/mann når det gjelder uts. og personlighet? Hah... (Jeg skriver om meg selv snart også)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Dytter på denne, har ikke bedre å finne på for øyeblikket. Ikke syltynn, men heller ikke tjukk. Ikke høy. Har timeglassform, store pupper, smal midje og brede hofter. Langt, mørkt hår. Store blåe øyne, men liten/smal munn. Snill, omsorgsfull og ydmyk. Vil nesten hvem som helst alt godt. Ikke kjempe utadvent, men heller ikke veldig innadvent. Litt sta og bestemt om jeg slår meg vrang. Optimistisk. Litt konfliktsky, om jeg føler konflikten er unødvendig. Men blir jeg sint, så blir jeg sint. Rettferdig.
Cæm Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 (endret) Allright.... Jeg er blond. Har hår til skuldrene... Blå øyne, og smiler stort sett alltid. Er veldig blid og positiv. Utdanner meg til frisør, så da sier det seg vel kanskje selv at jeg er veldig interessert i ting som går på utseende... hår, hud, makeup. Klær også! Liker å pynte meg til hverdags. Skjørt, kjole/tunika, smykker, hårpynt, armbånd, øredobber, sminke osv. full pakke... nesten da:p Ikke ALT for overdollet! Jeg kan være veldig stille og beskjeden, men det har mye å si hvem jeg er sammen med. Og i følge vennene mine er jeg en engel med sjit på vingene. Jeg SER veldig uskyldig ut, og ER kanskje det også, ved første øyekast. Men jeg kan finne på mye rart jeg og... : -) Jeg er mellom 163 og 166 cm høy, er ikke helt sikker. Veier rundt 55kg. Så jeg er fornøyd med kroppen. Elsker trening, og kosthold. Men jeg er ikke så flink til å spise sunt av den grunn Kroppen min er faktisk veldig bra om jeg så må si det selv : -D Men beklager, jeg har kjæreste, så om dere skulle falle for denne beskrivelsen, så er nok dessverre toget gått :D Endret 13. mai 2011 av Cæm
smack Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Mann. 187cm høy. Veier 72kg for tida, på grunn av sykdom og ikke trening. Før veide jeg 85kg, målet er 90kg. Elsker trening og kosthold. Veldig mørke øyne, kort mørkt hår. Er ikke utenlands, 100% norsk. Kraftige kjever og stor rumpe :gjeiper: Smiler alltid! Vanskelig å være sur og lei meg. Men når ting blir urettferdig er jeg ikke lett å holde styr på! Bryr meg om andre mennesker. Er vel en positiv egenskap, men noen ganger ønsker jeg at jeg ikke gjorde det. Derfor jeg utdanner meg til ambulansearbeider Elsker jenter som smiler og spiser! Drømmedama er fin å se på og en fin rumpe. Tar iniativ og er morsom å være sammen med. Hårfarge er ikke nøye.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 170 cm, 49 kg.. Stram og veldig perfekt rumpe(veldig fornøyd med den altså), faste og runde C-pupper, flat mage, lange bein, slanke armer, smal midje.. Trent kropp. Blondt, langt hår, ofte krøllet.. Solbrun hud og classy stil. Pent sminket.
Genesis Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Elsker jenter som smiler og spiser! Merkelig ting å si
smack Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Merkelig ting å si Neida Men hun må klare å holde seg iform for det! Har vært med jenter som ikke spiser godteri f.eks. Som ikke klarer å "kose seg" for da må hun opp å jogge fra klokken 0400 til 0700 på morgenen etter.
Gjest HunterLady Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Ligger en detaljert beskrivelse av utseendet mitt i tråden "Hvordan ser du ut??" her inne på Snikk Snakkeriet. Personlighet: - Veldig ærlig og direkte - Verken innadvendt eller utadvendt, kanskje mer innadvendt siden jeg egentlig misliker folk flest. - Rødmer så og si aldri. - Liker romantikk og å føle meg begjært - Er glad i lage mat og bake kaker, og er veldig flink til det! - Elsker trening - Liker musikk i så og si alle sjangre, bortsett fra Trance/House/techno crap. - Hater dramaqueens - Omsorgsfull. Har en tendens til å alltid støtte de svakere i samfunnet som f.eks rusmisbrukere. - Elsker barn og familieliv - Stort sett blid, men blir veldig fort sinna. Er aldri langsint. - Glad i kunst og tegning - Liker folk som skiller seg ut fra mengdene - Går overens med så og si alle mennesketyper - Setter stor pris på orden og struktur i hverdagen - Er litt for realistisk, og mange kaller meg for pessimistisk. Noe jeg er sterkt uenig i.
Bunyan Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Ligger en detaljert beskrivelse av utseendet mitt i tråden "Hvordan ser du ut??" her inne på Snikk Snakkeriet. Personlighet: - Veldig ærlig og direkte - Verken innadvendt eller utadvendt, kanskje mer innadvendt siden jeg egentlig misliker folk flest. - Rødmer så og si aldri. - Liker romantikk og å føle meg begjært - Er glad i lage mat og bake kaker, og er veldig flink til det! - Elsker trening - Liker musikk i så og si alle sjangre, bortsett fra Trance/House/techno crap. - Hater dramaqueens - Omsorgsfull. Har en tendens til å alltid støtte de svakere i samfunnet som f.eks rusmisbrukere. - Elsker barn og familieliv - Stort sett blid, men blir veldig fort sinna. Er aldri langsint. - Glad i kunst og tegning - Liker folk som skiller seg ut fra mengdene - Går overens med så og si alle mennesketyper - Setter stor pris på orden og struktur i hverdagen - Er litt for realistisk, og mange kaller meg for pessimistisk. Noe jeg er sterkt uenig i. Føler jeg er på litt feil forum hvis det handler om å finne en partner som er ens sjelevenn, men som heterofil kvinne må jeg si: Du virker veldig interessant! Vil du utdype hvordan det er å leve med å mislike folk flest samtidig som du går overens med alle og er omsorgsfull? Jeg kjenner meg igjen i mye av det du beskriver. Jeg Er veldig glad i folk som skiller seg ut, og er veldig opptatt av å være en god person å kjenne, greier ikke å skru av dette selv om jeg merker at jeg misliker noens personlighet.
Gjest HunterLady Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 Føler jeg er på litt feil forum hvis det handler om å finne en partner som er ens sjelevenn, men som heterofil kvinne må jeg si: Du virker veldig interessant! Vil du utdype hvordan det er å leve med å mislike folk flest samtidig som du går overens med alle og er omsorgsfull? Jeg kjenner meg igjen i mye av det du beskriver. Jeg Er veldig glad i folk som skiller seg ut, og er veldig opptatt av å være en god person å kjenne, greier ikke å skru av dette selv om jeg merker at jeg misliker noens personlighet. Tja, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal ordlegge meg, siden jeg ikke vet hvordan det hele utarter seg. Men jeg er som deg, opptatt av å bli likt, selv om jeg kanskje ikke liker personen selv. Dette er litt av og på, for mange ganger driter jeg i hvordan folk oppfatter meg, mens andre ganger prøver jeg å fremstå som verdens beste menneske (litt falsk på en måte uten at noen merker det, men jeg merker det). Tror det er fordi jeg så gjerne vil være en bedre person, og innerst inne ikke synes selv at jeg er et godt menneske. Jeg liker de som skiller seg ut, fordi de er tøffe. Men jeg liker ikke nødvendigvis de som ALLTID skal være uenig bare for å være det og de som MÅ skille seg ut fordi de vil skille seg ut, skjønner? De som skiller seg ut er de som ikke prøver for hardt, men som naturlig skiller seg ut pga den de er som menneske. Jeg er snart sykepleier forresten, og da må jeg gå overens med andre uansett hvordan de er som person. Liker sjeldent kolleger med negative personlighetstrekk som latskap og fordømmende holdninger, og tro meg, de er det mange av. Men jeg liker alle pasienter, fordi de er i en sårbar situasjon og trenger hjelp. Klarer ikke mislike noen som er syk. Så derfor tror jeg at jeg klarer meg, selv om jeg misliker folk flest. Men ikke misforstå, finnes noen jeg liker, og de liker jeg kjempegodt. Bare synd det er så få av de 1
CocoPiaf Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Dette er da litt om meg; - 1.77 høy - Naturlig mørk blond, har gjort det litt lysere - Grønne øyne - Omtrent 7 kg for mye til sammen rundt mage/lår - Rødmer lett - Småsjenert fram til jeg vet hvordan en person er - Veldig hyggelig - Positiv - Passer alltid på at andre har alt de trenger og har det godt - Holder meg litt i bakgrunnen, men elsker oppmerksomhet - Drømmer å bli den perfekte husmor - Drømmer å bli en kjent klesdesigner - Vil bo i utland og utforske verden - Ikke særlig glad i feminister (beklager!) - Liker å ta vare på mannen - Husarbeid er tingen! - Hardtarbeidende - Elsker spill og leker - Elsker familieliv og barn - Er veldig glad i dyr - Kan bli irritert, men sier i fra med engang og glemmer det etterpå. Altså aldri langsint! - Liker orden og system - Liker å kle meg ordentlig, altså ikke slaskete - Kan være vanskelig å snakke med, pga. jeg er mer av en lytter enn av en prater - Er litt treig, så kan ta litt tid før jeg forstår hva som blir sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå