AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Ble dere også skuffet over at Tofan røk ut? Dere kan kanskje hjelpe ham tilbake. Facebook-gruppe: "Vi som ønsker at dommerne i Norske Talenter bruker sitt WILDCARD på TOFAN". Meld dere inn. 1
FrøkenJosefine Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 JA! Han var superflink og fikk meg til å ta til tårene mer enn en gang! Heia og stemte som bare det!! hehe
Mamaloco Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Ja, ble kjempeskuffet! Synes virkelig han fortjener det
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Sjarmerende gutt, men ikke noe finalemateriale for meg dessverre...
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes han er veldig flink, men det er nok flere jeg heller ønsker i finalen For eksempel han med trylleshowet.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Jeg synes heller ikke han er finalemateriale, selv om han selvfølgelig er flink. Men Berge Ohm eller tryllekunstneren hadde jeg gjerne sett i finalen.
Gjest Canis lupus Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg syntes han skal prøve på nytt om noen år Han er absolutt dyktig, men ung. Han bør få litt mer erfaring, mener jeg. Og forresten, hvis dommerne tar tilbake Tofan pga en Facebook-gruppe, og ikke fordi DE mener at han fortjener det, så mister jeg en del respekt for programmet.. Wildcardet skal brukes på noen som DOMMERNE mener fortjener en plass i finalen, ikke på den som har flest fans på facebook.. Endret 9. mai 2011 av Canis lupus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå