Gjest Libuse Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har blitt bedt ut av en jeg jobber sammen med. Vi har det hyggelig på jobb, og kan tulle med hverandre. Jeg liker han veldig godt og føler når vi snakker sammen at vi har masse og snakke om. Men det jeg lurer på er at vi egentlig er så totalt forskjellige! Han har et skikkelig gangster image. Typ sånn du ser i amerikanske rap videoer. Virker som han er glad i å feste og drikke mye. Jeg er egentlig en ganske forsiktig og rolig jente. I stilen er jeg mer klassisk, og får ganske ofte høre at jeg ser elegant ut Skulle virkelig ikke tro at jeg var hans type jente. Han har masse jentevenner på facebook. Og de har alle hotpants, masse brunkrem osv. Lurer veldig på hva han vil med meg? Hvordan hadde jeg kommet overens med vennene hans osv.? Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen har noen tanker om dette?
Bunyan Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Jeg tipper han synes det er forfriskende å se noen som bare ER vakker og ikke gjør seg til, som han er vant til. 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Jeg tipper han synes det er forfriskende å se noen som bare ER vakker og ikke gjør seg til, som han er vant til. Sier det samme som henne Har selv opplevd å blitt sjekket opp av en som var totalt ulik meg. Ala. hele kroppen i tattoveringer, hip hop stil slik som du forklarer. Han blir kanskje litt fasinert
Steinar40 Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen har noen tanker om dette? Når man blir altfor forskjellige i livsstil så klarer man ikke å tilpasse seg hverandre. Greit nok at den ene kan være mer utadvendt enn den andre; det kan bare være positivt. Men når livsstilen er fundamentalt ulik, da høres det rimelig håpløst ut i praksis.
Gjest Tjoms Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har blitt bedt ut av en jeg jobber sammen med. Vi har det hyggelig på jobb, og kan tulle med hverandre. Jeg liker han veldig godt og føler når vi snakker sammen at vi har masse og snakke om. Men det jeg lurer på er at vi egentlig er så totalt forskjellige! Han har et skikkelig gangster image. Typ sånn du ser i amerikanske rap videoer. Virker som han er glad i å feste og drikke mye. Jeg er egentlig en ganske forsiktig og rolig jente. I stilen er jeg mer klassisk, og får ganske ofte høre at jeg ser elegant ut Skulle virkelig ikke tro at jeg var hans type jente. Han har masse jentevenner på facebook. Og de har alle hotpants, masse brunkrem osv. Lurer veldig på hva han vil med meg? Hvordan hadde jeg kommet overens med vennene hans osv.? Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen har noen tanker om dette? Selv om han har et visst type image, så betyr det ikke at det er 100% reellt. Gå ut med han og bli kjent med han, da finner du fort nok ut om han er din type eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå