Kirby Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Ja, et 20 poengs fag i nordisk. Tok det opp igjen og fikk da D, så det var visst ikke helt for meg 1
Cata Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Jepp, strøk i statistikk og matematikk på NTH. Tok det opp igjen i semstret etterpå og besto.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Hahah ja! jeg strøk på alle forsøkene jeg fikk på Anatomi eksamen Var ikke motivert for å bli sykepleier i det hele tatt så innsatsen var ikke så veldig bra. Men det var like greit da man må være rimelig fokusert i den jobben..
Nalla Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Ja, når man er et surrehue og begynner å lese til statistikk-eksamen tre dager før så er det vist ikke så lett å stå. Hjelper selfølgelig ikke at jeg trodde formelhefte som var tillatt på eksamen var det samme vi hadde med på mattematikk eksamen semesteret før. Der var det altså ikke oversikt over n-fordeling, kvantiltabell, t-fordeling eller andre formler som hadde noe med statistikken å gjøre i det hele tatt... Kontet den og fikk lett en C når riktig formelhefte var på plass!
Bunyan Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Har stått på alle eksamener jeg har levert, men har droppa å sende inn hjemmeeksamen en gang.. Blæh.
Riskrem Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Jadda. Strøk på exphil (selvstudiumvariant, skjønte ikke bæret). Strøk ved en senere anledning på et språkfag jeg hadde tatt. Men jeg vil hevde at det var faget sin skyld. De gikk alt for fort frem i forhold til deg som var forsvarlig. Man fikk jo ikke med seg noe
Sulosi Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Strøk i matte på videregående pga hele eksamen gikk bort i skikkelig pollenallergi. Surt Hadde fått innvilget å sitte en time lengre pga det men hjelper jo lite når alle insisterer på å ha full gjennomtrekk i klasserommet.
Porcelain Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Jepp, har strøket 2 ganger. Det ene faget jeg strøk på var det over 50% stryk på da. Tok begge fagene opp igjen semesteret etter og sto.
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Jeg strøk på Exphil. For et elendig fag. Skrev omtrent det samme på eksamen året etter og fikk C. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Jepp, har strøket 2 ganger. Det ene faget jeg strøk på var det over 50% stryk på da. Tok begge fagene opp igjen semesteret etter og sto. Hvilke fag?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Jeg strøk i gymnastikk i 9. klasse............................... Jadda. Men så hadde jeg jo mensen i en mnd i strekk også, da
Kladd Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Nope. Men frykter jeg kommer til å gjøre det dette semesteret; planen er å møte opp uten å lese særlig og bare krysse i vei! ..."perspektivemne". 1
Gina_ Skrevet 8. mai 2011 #18 Skrevet 8. mai 2011 Jepp, strøk exphil på selvstudium fordi jeg ikke klarte oppgaven Pyttsann. Det er bare å ta det opp igjen
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #19 Skrevet 8. mai 2011 Nei, men var ikke langt fra å stryke på exphil (leste på egenhånd før jeg begynte de "ordentlige" studiene), den ene delen mener jeg å huske at jeg såvidt hadde ståkarakter på. Ellers har jeg levert en oppgave dette semesteret jeg tror jeg kunne strøket på om de stilte strenge krav til formelle ting, men regner egentlig med å få rundt C. Når jeg tar meg tida og det er fag jeg liker godt, kan jeg godt få A. Jeg hadde blitt skuffa om jeg strøk, samtidig er det noe som kan hende alle, og en kan kunne mye, men ha misforstått noe totalt. Jeg synes også kravene til ståkarakter/stryk varierer veldig mye. I noen fag kan en stryke om en ikke greier å besvare en enkeltoppgave på eksamen, mens i andre bare trekker det ned karakteren.
Caroline411 Skrevet 8. mai 2011 #20 Skrevet 8. mai 2011 wææ, frykter for at jeg kanksje vil gjøre det med hjemmeeksamen som skal leveres i morgen tidlig. Tiden bare flyr fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå