AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg flytter til en ganske stor norsk by til høsten for å studere, og har veldig lyst på en deltidsjobb på H&M. Vet at det finnes flere forskjellige i byen, og jeg har en veldig bra jobbattest fra min forige arbeidsgiver (også butikkjobb), så tror jeg er godt kvalifisert. Regner jo med at jeg kan jobbe fra august/september av, men hvor tidlig kan jeg ringe og spør etter jobb? Jeg har jo ikke anledning til å stikke innom med en søknad med det første, så da kan jeg vel kanskje spør etter en mailadresse hvor jeg kan sende en åpen søknad til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg flytter til en ganske stor norsk by til høsten for å studere, og har veldig lyst på en deltidsjobb på H&M. Vet at det finnes flere forskjellige i byen, og jeg har en veldig bra jobbattest fra min forige arbeidsgiver (også butikkjobb), så tror jeg er godt kvalifisert. Regner jo med at jeg kan jobbe fra august/september av, men hvor tidlig kan jeg ringe og spør etter jobb? Jeg har jo ikke anledning til å stikke innom med en søknad med det første, så da kan jeg vel kanskje spør etter en mailadresse hvor jeg kan sende en åpen søknad til? Sjekk hm.com. Der legger de ut alle ledige stillinger, men det kan hende du kan sende en åpen søknad allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 8. mai 2011 #3 Del Skrevet 8. mai 2011 Selvom det ikke er ledige stillinger hos HM nå, kan du sende en åpen søknad. Det skader aldri. Kjenner flere som har fått jobb etter å ha sendt en åpen søknad. Vet ikke om hver avdeling har sin egen mail som ligger ute på nettsiden deres, men da er det bare til å sende til den mailadressen som er å oppspore og merke søknad med ønsket sted. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Del Skrevet 9. mai 2011 TS her igjen. På h&m sine nettsider ligger det ikke ute noen ledige stillinger, og jeg har hørt fra mange at de som oftest blir besatt internt, og at det er en fordel å kjenne noen som jobber i h&m; noe jeg ikke gjør. Sendte mail til hovedkontoret etter konkrete mailadresser til butikkene, men de sa de ikke hadde noen og ba meg ringe. Om jeg ringer etter butikksjef er det vel vanskelig å huske meg blant alle de andre som også søker? Jeg har dog kanskje mulighet til å ta meg en tur ned i juni og dermed møte opp personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå