AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg vil oppdatere undertøysgarderoben min med masse nytt og pent. Jeg er ikke interessert i at det skal være dyrt, ettersom jeg bytter ut undertøyet mitt relativt ofte. Jeg finner ikke noe som faller i smak i butikkene, mye kjedelig. Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til billig undertøy på nett? Kvaliteten bør være ok, selv om prisen ikke er stiv. Liker blonder, utover det har jeg ingen spesielle preferanser.
joe-b Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Jeg vil oppdatere undertøysgarderoben min med masse nytt og pent. Da tenker du mest på truse og bh? er merke viktig?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Da tenker du mest på truse og bh? er merke viktig? Merke er ikke viktig:)tenker mest på truse og bh ja:)
Fairchild Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har lagt min elsk på Hanky Panky-trusene og synes The Lacie fra Victoria's Secret ikke er så verst heller.
joe-b Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Merke er ikke viktig:)tenker mest på truse og bh ja:) Oki, da har du alltids nelly.com - billig og helt ok, etter det jeg kan se, men kan ikke si noe om kvalitet. hvis det er mer spesielle ting og strømper, er det en engelsk nettbutikk på stockingshq.com som har veldig gode priser og bredt utvalg i en smal sjanger
Micolina Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Jeg ville sett rundt på ebay.com. Hvis ikke er jeg veldig fornøyd med shop.change.com/no. Har ikke prøvd nettbutikken, men vært i butikken her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå