AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Hei! Jeg skal på date på tirsdag med en jeg har truffet på nett. Han kommer til min hjemby og han skal være her over natta. Nu er jeg så nervøs at halve kunne vært nok. Jeg er veldig usikker på meg selv og har ikke akkurat selvtilliten på topp selv om det kan virke sånn. Jeg tror jeg er bare fotogen og ikke faktisk er sånn i virkeligheten. Twisted I know! Noen som har noen selvtillit råd eller andre råd om hvordan jeg skal takle daten? Det er like før jeg avlyser det hele. L.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Hvordan tørr du å la en fyr du ikke har møtt før være der over natten? Den første optimale date er å møtes først på en cafe eller lignende. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Har snakka med han en stund. Og han virker som en grei og hyggelig fyr. Han har fri kun den ene dagen så siden avstanden er stor mellom oss blir det sånn. Tar man ingen sjangser så vet man aldri hva som kunne ha skjedd. *L*
Gjest Fikira Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Hvordan tørr du å la en fyr du ikke har møtt før være der over natten? Den første optimale date er å møtes først på en cafe eller lignende. Jeg hoppet over til et annet kontinent og bodde med en jeg ikke hadde møtt før og var der i en måned. Noen sjanser må man da ta =D Ts, går så fint så =) 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Takk for svar. Men kan du fortelle meg om hvordan jeg skal få litt mer guts? <ose av selvtillit og utstråling? *L*
Gjest Fikira Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Nei, jeg tenker heller således at om han faktisk gidder å bruke tid på meg, så kan jeg da umulig være så ille. Verste som skjer er at man ikke passer sammen, og det er jo ikke verdens undergang det heller.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har også snakket med en fyr på nett, og vi bor i hver vår by, så det er litt vanskelig å møtes uten å overnatte. Det har hele tiden vært jeg som skal komme dit, men hver gang det har nærmet seg, så har enten jeg eller han blitt opptatt med jobb eller andre ting som har kommet i veien. TRO MEG, jeg sliter med det samme! Tenker at ja, han syntes jeg er flott på bilder, men føler at jeg alltid ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Så jeg får en sånn vond følelse på at når vi møtes kommer han til å bli skuffet. Noen råd er kanskje å ha webcam date? Da føler du at han ser mer hvordan du egentlig ser ut. Når det nærmer seg og dere skal møtes, hjelper det å snakke lenge i telefonen, da blir du tryggere på han. Du kan også prøve å si det til han, hva du tenker og føler. At du er redd for at han ikke skal like deg slik du er i virkeligheten osv. Uansett ønsker jeg deg lykke til, og håper det blir bra! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har også snakket med en fyr på nett, og vi bor i hver vår by, så det er litt vanskelig å møtes uten å overnatte. Det har hele tiden vært jeg som skal komme dit, men hver gang det har nærmet seg, så har enten jeg eller han blitt opptatt med jobb eller andre ting som har kommet i veien. TRO MEG, jeg sliter med det samme! Tenker at ja, han syntes jeg er flott på bilder, men føler at jeg alltid ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. Så jeg får en sånn vond følelse på at når vi møtes kommer han til å bli skuffet. Noen råd er kanskje å ha webcam date? Da føler du at han ser mer hvordan du egentlig ser ut. Når det nærmer seg og dere skal møtes, hjelper det å snakke lenge i telefonen, da blir du tryggere på han. Du kan også prøve å si det til han, hva du tenker og føler. At du er redd for at han ikke skal like deg slik du er i virkeligheten osv. Uansett ønsker jeg deg lykke til, og håper det blir bra! Endelig noen i samme båt. Men har dessverre i webcam og han kommer på Tirsdag. Shit! Vel, har snakka litt med han i telefonen så. Håper bare han liker det han ser og den jeg er. Traff en fyr ifjor gjennom nettdating og dro å besøkte han. 2 uker senere fikk jeg melding om at han hadde truffet en annen. Så nu er jeg enda mer redd for å treffe mye menn og avviser stort sett alle menn fordi jeg er redd dem avviser. Men ett sted må man ta sjansen og bare hoppe i det. Man treffer ikke drømmemannen hjemme akkurat. Lykke til til deg å *L*
Sunchild Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Hvis du er redd for at han ikke skal like utseendet ditt, sørg for å ta noen bilder med lite/ingen sminke, med grimaser etc.? Så har han iallefall sett "alle" sidene dine og ikke bare et oversminket og photoshoppet ansikt. Og med mindre du har en utrolig flott kropp, sørg for et bilde eller 3 i helfigur med noenlunde ettersittende klær. Men jeg vil tro at de færreste klarer å bli skremt bort av utseende, med mindre du ligger milevidt unna bildene du har vist - den testen kan du jo ta på venner og kjente, bare å spørre om de synes det ligner deg eller ikke. Sier de ja, så er nok bildene ganske rettledende (Har forøvrig selv dratt til utlandet for å møte noen, med overnatting hjemme og hele pakka - gikk så bra så!) 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Det kommer nok til å gå fint! Spesielt siden dere har snakket en stund. Jeg kjenner meg fortsatt veldig igjen i det du beskriver, men jeg velger også å hoppe i det og ta en sjangse! Min eldre søster ga meg et fint tips, som virker: Virk selvsikker! Ikke virk usikker og redd! Du er nydelig og fortjener kun det beste, og hvis han dømmer deg kun etter utseende, er han ikke bra nok for deg uansett. Ikke tenk at det er du som er den stygge andungen fordi han avviser deg, men tenk at det er bra han viste seg å være en idiot fra starten av, så du slipper å kaste bort tiden din på en idiot. Når det er sakt, så tror jeg vi selv blåser det opp til å være verre enn det er. Nå snakket jeg som om det verste vil skje, men det verste som kan skje er jo at han avviser deg. Det er større sjangs for at det faktisk går bra! Håper du skriver et innlegg om hvordan det hele gikk, er spent på dine vegne! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Det kommer nok til å gå fint! Spesielt siden dere har snakket en stund. Jeg kjenner meg fortsatt veldig igjen i det du beskriver, men jeg velger også å hoppe i det og ta en sjangse! Min eldre søster ga meg et fint tips, som virker: Virk selvsikker! Ikke virk usikker og redd! Du er nydelig og fortjener kun det beste, og hvis han dømmer deg kun etter utseende, er han ikke bra nok for deg uansett. Ikke tenk at det er du som er den stygge andungen fordi han avviser deg, men tenk at det er bra han viste seg å være en idiot fra starten av, så du slipper å kaste bort tiden din på en idiot. Når det er sakt, så tror jeg vi selv blåser det opp til å være verre enn det er. Nå snakket jeg som om det verste vil skje, men det verste som kan skje er jo at han avviser deg. Det er større sjangs for at det faktisk går bra! Håper du skriver et innlegg om hvordan det hele gikk, er spent på dine vegne! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Jeg tror det er alle de kropps-og utseende innleggene som blir postet her som får meg til å bli usikker. Jeg er en meget vanlig jente med former. Jeg kjøper litt vin til kvelden, så vi begge klarer å slappe av. Forøvrig så har han facebooken min så det finnes mange bilder av meg der. Eneste som kan sabotere kvelden er meg selv:P Så fra og med i morgen skal jeg utstråle som bare det:) Takk for svar! Skal huske å fortelle om hvordan det gikk. *L* 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er også en vanlig jente med former, det er så fint så! Bare os av selvtillit, sørg for at du kler deg i noe du føler deg vel i så skal du se ting blir lettere! Vin høres bra ut Dere får kose dere masse! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er også en vanlig jente med former, det er så fint så! Bare os av selvtillit, sørg for at du kler deg i noe du føler deg vel i så skal du se ting blir lettere! Vin høres bra ut Dere får kose dere masse! MMm:) Føler meg mindre nervøs nu. Klærne er funnet fram og selvbruneren er på plass:. Takk:) *L*
DBM Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Hvordan tørr du å la en fyr du ikke har møtt før være der over natten? Den første optimale date er å møtes først på en cafe eller lignende. Det optimale er å drive med en aktivitet, og ikke bli stuck med pinlig stillhet på en kafé/restaurant. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #17 Skrevet 11. mai 2011 Helloen! Vellykket date! Heldigvis var han lett å snakke med og morsom. Så vi drakk vin og skravla hele natt. Koselig. Får se hva det blir mellom oss i fremtiden:) Anbefales å bare hoppe ut i det, man har ikke det mer morro enn den man lager selv:) *L* 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå