Gjest Macaron Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Det finnes sikkert flere tråder her om dette emnet, men jeg fant ingen helt relevante da jeg lette, så jeg prøver å spørre likevel. Jeg har tenkt til å kjøpe meg en pulsklokke. Den skal hovedsakelig brukes til løpetrening. Jeg løper 5-6 ganger i uken, nå om dagen mest ute, og inne på tredemølle om vinteren. Er det noen som har noen merker/modeller å anbefale? Helst ikke alt for dyre, men vil selvsagt ha med alle de nødvendige funksjonene. Har veldig lyst på GPS også, men klokkene som har det er så utrolig mye dyrere enn de uten, så jeg tror jeg blir nødt til å droppe det. Noen som har noen innspill??
Micolina Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Etter å ha søkt "Pulsklokke + test" på google fikk jeg flere tester opp. Her er de nyeste: - dagbladet.no/2011/03/02/tema/klikk/helse/15642512/ - tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/test-av-pulsklokker-3449183.html - abcnyheter.no/abc-penger/okonomi/110302/test-av-rimelige-pulsklokker - vg.no/helse/artikkel.php?artid=10084884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå