Gå til innhold

Hva tenker du om en feit person som

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

spiser pudding?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fikira
Skrevet

.....at de har lyst på pudding tenker jeg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

At de burde tenke mer på hva de spiser, naturlig nok.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker: Hvordan er det mulig at det menneske har sex??? Hvordan får de det til?

AnonymBruker
Skrevet

spiser pudding?

Det samme som når jeg ser en slank person spise pudding, at vedkommende koser seg.

Kjeder du deg idag?

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker æsj, men for meg er pudding ekkelt uansett hvem som spiser det.

• Liker 4
Skrevet

spiser pudding?

Eller om en Anonym Bruker som spør om noe så teit..?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette må jeg finne ut hva KG tenker om.

• Liker 2
Skrevet

At du koser deg:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker: Hvordan er det mulig at det menneske har sex??? Hvordan får de det til?

Hvordan da mener du? sånn iforhold til selvtilitt? Jeg har sex på helt vanlig måte til tross for mine 100kg. Med en lekker veltrent mann og ;D heldige meg!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jaså, er du tilbake igjen. Syntes det var lenge siden siste "hva tenker du om"-tråd.

Skrevet

At de burde skamme seg, fysjameg de burde dra på slankefarm. Feite folk vil vi ikke ha i det perfekte samfunnet vårt. De er jo ekle og forøvrig ikke verdt noe som mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

At h*n liker pudding, og sikkert koser seg med den.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke skjønner hvordan noen kan spise sjokoladepudding og ikke tenke på bæsj, og så tenker jeg at vaniljepudding er jo litt godt, og så kjøper jeg meg kanskje en vaniljepudding, og så spiser jeg den og noen får øye på meg mens jeg spiser den og den personen syns hun bør spørre menneskene på KG hva de tenker om personer med røde sko som spiser vaniljepudding.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var jeg som startet første "Hva tenker du om"-tråd, og jeg har ikke laget denne eller noen av de andre. Den første var seriøs.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett mangen ganger f.eks normalvektig jente blir sammen med stor/overvektig mann..og etter en stund er hun blitt som han..og motsatt..vil tro de har et avslappet forhold til hverandre,og kansje for mye til mat da..men når den normalvektige legger på seg masse for den andre har elendig kosthold...ser de ikke dette før de har lagt seg ut 30-40 kilo?

Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke skjønner hvordan noen kan spise sjokoladepudding og ikke tenke på bæsj, og så tenker jeg at vaniljepudding er jo litt godt, og så kjøper jeg meg kanskje en vaniljepudding, og så spiser jeg den og noen får øye på meg mens jeg spiser den og den personen syns hun bør spørre menneskene på KG hva de tenker om personer med røde sko som spiser vaniljepudding.

Har du røde sko?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...