Gå til innhold

Kos meg reklamen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så flau av hun dama så frotser i deg den puddingen også er hun så feit. Blir serriøst flau hver gang jeg ser henne. Stakkars!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Hits a little too close to home?

Tjukke mennesker må få fråtse de også. Mener nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

ja men på reklamen da, kunne de ikke funnet en litt tynnere dame. Hun kunne spart seg for den puddingen. Jeg får hvertfall ikke lyst til å kjøpe den når jeg ser henne.

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at du har et problem som du bør adressere og at du er litt hjernevasket av dagens samfunn og kroppsidealer. Ofte er det folk som har vansker med å akseptere seg selv som har problemer med å akseptere andre.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dama vært tynn hadde ikke reklamen vært troverdig. Tynne damer slanker seg, de spiser jo ikke dessert og greier (skulle de i vanvare gjøre det vil de jo aldri i verden kose seg med den). Dessuten ville en tynn dame i reklamen ha resultert i en tråd her på Kvinneguiden om hvor frekt det er å fremstille slanke damer som usunne fråtsere. Damned if you do, damned if you don't.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, folk tåler ikke å se normale folk på tv lenger. Sykt! Er det rart folk har anoreksia eller generelt sliter?

Skrevet
:klo: Den reklamen har jeg sett mange ganger, og jeg har ikke sett noen "feit" dame der i det hele tatt. Jeg har derimot hengt meg opp i den teite "kos-sangen" som jeg irriterer meg over hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...