AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 har vært syk i e uke nå og fått en antibiotikakur. feberen har gitt seg, men fikk mensen første dag etter jeg begynte på kuren. jeg blør omtrent det tredoblede so vanlig og syns det er litt ekkelt.. kan det være kuren som gjør det? eller sykdom? jeg svetter i tillegg myye mer en normalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 7. mai 2011 #2 Del Skrevet 7. mai 2011 Ja, medisin og sykdom kan påvirke menstruasjon både ene og andre veien. Antibiotika er veldig hardt for tarmen og skaper stor ubalanse, så ikke rart du svetter og blør. Anbefaler at du tar probiotika eller spiser yoghurt naturell tilsatt probiotika for å gjennopprette balansen. Drikk mye vann og spis mye grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 7. mai 2011 #3 Del Skrevet 7. mai 2011 Ja, medisin og sykdom kan påvirke menstruasjon både ene og andre veien. Antibiotika er veldig hardt for tarmen og skaper stor ubalanse, så ikke rart du svetter og blør. Anbefaler at du tar probiotika eller spiser yoghurt naturell tilsatt probiotika for å gjennopprette balansen. Drikk mye vann og spis mye grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå