Gjest Lea Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Vi skulle gjerne hatt tak i et skjema før i morgen. Det kommer en peis-mann og skal hjelpe oss med et rør som skal inn i pipa og han skal også godkjenne/bekrefte at alt er i orden på et skjema (som skal sendes til feievesenet e.l.) Noen som vet om det er mulig å laste ned et slikt skjema?
Englepusen Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Her finner du alle mulige skjemaer fra det offentlige: http://www.norge.no/offskjema/ Syns jeg så noe om fyringsanlegg der.
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #3 Skrevet 7. november 2003 Kanskje litt sent nå, men jeg tror du finner riktig skjema på www.be.no Hilsen Lille meg
Supermann Skrevet 7. november 2003 #4 Skrevet 7. november 2003 Hmmmm Er det jeg som er blind og ikke finner sjemaet??
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #5 Skrevet 7. november 2003 Supermann; finner du ikke frem til blankettene på linken jeg ga, eller finner du ikke riktig skjema? For å finne blankettene må du gå inn på "Byggeregler" øverst til venstre og så inn på "Blanketter" i midten i høyre kolonne. Men jeg vet egentlig ikke hvilket skjema det er snakk om. Jeg har også spurt en kollega som er godt kjent med disse skjemaene, og han sier at han har sett det under www.byggesak.com for Oslo kommune, men vi fant det ikke i farten. Men Lea, nå har sikkert mannen vært hos deg. Kan du ikke fortelle oss hvordan det gikk? Hilsen Lille meg
Gjest Lea Skrevet 7. november 2003 #6 Skrevet 7. november 2003 Det gikk sikkert bra :-? jeg er på jobb og vet ingenting ennå. Skjemaet kunne vi fikse senere og det riktige skjemaet ligger visst ikke på nettet. Skal avgi rapport når jeg vet hvordan det gikk, jeg! Takk for alle forsøk folkens! Skal spare linkene til en annen anledning.
tigerpus Skrevet 8. november 2003 #7 Skrevet 8. november 2003 http://www.peis.no/ På høyre siden er det en link som heter "kontrollsjema". Tiger
Gjest Lea Skrevet 8. november 2003 #8 Skrevet 8. november 2003 Nå har vi fått det, men skjemaet du viser til er det riktige. Forøvrig gikk alt greit med kontrollen og vi kan snart fyre med ved.
Supermann Skrevet 8. november 2003 #9 Skrevet 8. november 2003 Supermann; finner du ikke frem til blankettene på linken jeg ga, eller finner du ikke riktig skjema? For å finne blankettene må du gå inn på "Byggeregler" øverst til venstre og så inn på "Blanketter" i midten i høyre kolonne. Men jeg vet egentlig ikke hvilket skjema det er snakk om. Jeg har også spurt en kollega som er godt kjent med disse skjemaene, og han sier at han har sett det under www.byggesak.com for Oslo kommune, men vi fant det ikke i farten. Men Lea, nå har sikkert mannen vært hos deg. Kan du ikke fortelle oss hvordan det gikk? Hilsen Lille meg Jeg fant ikke sjemaet, men nå er alt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå