Gå til innhold

Uskyldig barnelek?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som jeg har kjent siden jeg var rundt 7-8 år. Og av og til hadde vi leker der for eksempel en av oss måtte ha bind for øynene mens den andre på en måte "dominerte" den andre.

Det var aldri noe nakenhet eller berøring på plasser som ikke skal berøres, men jeg syns det var utrolig deilig.

Saken er at som barn skjønte ikke jeg at dette var noe som jeg opplevde som seksuelt tiltrekkende. Den dag i dag vet jeg at jeg liker å bli dominert. Litt mild bdsm da.

Tror dere venninnen min også liker det? Jeg mener vi syns begge dette var utrolig spennende da vi var små, og jeg vet jo at for meg var det tegn til at jeg likte det seksuelt selv om jeg ikke visste om det da. Saken er at vi prater ikke om slikt. Jeg mener vi prater om sex, men ikke om preferanser innenfor sex. Jeg er nysgjerrig om hun tenker det samme. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest selvfølgelig
Skrevet

Jeg er 100% sikker på at venninnen din ville DIGGET at du plutselig overfalt henne og knøt henne fast og gjorde akkuratt det du følte for å gjøre med henne. Skvise ut all jusen det var mulig å få ut, eller kanskje sydd henne igjen. Bare fantasien setter grenser!

AnonymBruker
Skrevet

Du bør skille på lek som barn og seksualitet som voksen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en liknende opplevelse eller lek som foregikk med en gutt i barnehagen! Jeg var vel 6-7 år. Han stengte meg inne og bestemte over meg og kunne holde meg nede og fikk meg til hva som helst bare med blikket.

Dette var yndlingsleken vår. Den dag i dag har jeg fantasier om BDSM, men ikke skikkelig harde saker. Mulig man merker det som ung... Jeg vet ikke.

Gjest HunterLady
Skrevet

Theres only one way to find out. Ask her! :)

Skrevet

Dette er veldig vanlige leker for barn, uten at det gir noen økt sannsynlighet for å like SM når man blir voksen, så det er ikke gitt at hun har noen slike preferanser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at hun liker det også fordi hun har gitt litt tegn til det senere i livet også. Kanskje jeg skal spør henne. Vi prater om det meste.

Men det er jo ikke slik at jeg må vite, men jeg tenkte at siden jeg har opplevd en slags connection til det vi lekte som barn, at kanskje hun hadde det også.

mvh. TS

Gjest Katten.
Skrevet

Det er jo bare å spørre om hun liker å bli dominert i senga (ikke rett ut, og uten sosialt "oppvarming" først, så klart), og om hun er positiv til det, kan du ta opp barndomshendelsen.

Og hold oss oppdatert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...