Gjest Poirot Skrevet 6. november 2003 #21 Skrevet 6. november 2003 Vel, de som ringer for krybbedødforeningen vet meget godt i hvilke familier det har kommet barn til verden...
Kittykat Skrevet 6. november 2003 #22 Skrevet 6. november 2003 Vel' date=' de som ringer for krybbedødforeningen vet meget godt i hvilke familier det har kommet barn til verden...[/quote'] Ja, skjønner jo det, men hvor får de infoen fra da? Legges infoen ut til alle da eller er den lett å finne? Tåpelige spørsmål da kanskje, men jeg vil ikke ha sånne telefoner når jeg kommer hjem med en nyfødt baby. Men vi slipper jo det problemet nå uansett :D
Gjest Turi Skrevet 7. november 2003 #23 Skrevet 7. november 2003 Tror nok de finner informasjonen f.eks. i lister de kjøper fra Libero-klubben eller andre klubber gravide ofte deltar i...
Arwen Skrevet 7. november 2003 #24 Skrevet 7. november 2003 og husk at dere ikke reserverer dere mot undersøkelser. Kjenner en som jobber hos SSB og han sa at hvis vi ikke vil ha folk som ringer oss derfra måtte vi be de sette oss på en liste når de ringer.
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #25 Skrevet 7. november 2003 Mitt tips, som jeg bruker så ofte jeg har tid og sjansen er å holde på telefonselgere så leeeeeeenge jeg klarer. Når samtalen nærmer seg slutten av samtalen sier jeg pent nei takk og ønsker lykke til videre. Er kanskje litt slemt, men har det veldig festlig med meg selv.....
Arwen Skrevet 7. november 2003 #26 Skrevet 7. november 2003 Hva med å si hyggelig nei takk, de gjør da bare jobben sin de også
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #27 Skrevet 7. november 2003 Her i huset e har vi registrert oss mot å bli oppringt av telefonselgere.....men tror du det blir neida....de ringer hele tiden....E de ikke klar over at det de da gjør faktisk e ulovlig?!?!?!(ringer selv om man har registrert seg mot slik) :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #28 Skrevet 7. november 2003 Forstår godt hvordan dere føler det når telefonselgere ringer dere selv om man er registrert i brønnøysund. Telefonselskapene får lister av sine arbeidsgivere over hvem de skal ringe. (f.eks krybbedød, blindeforbunnet, hjertevenn osv.) så det er de som ikke er nøye nok med sine lister. Ofte må telefonselskapene klage på listene fordi de ikke er oppdaterte nok. Jeg synes selv det er dumt og flaut :oops: å ringe til folk som har sperret telefonen, men når jeg kommer til dem beklager jeg bare og sier hadet. Og da er de som regel ikke så sure på meg. Selgeren kan jo ikke noe for at listene ikke er helt oppdaterte. -telefonselgeren-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå