Em@lie Skrevet 10. mai 2002 #1 Del Skrevet 10. mai 2002 Syns den var litt "søt", den med hvite tennissokker. Det er da godt kjent at jenter "liker" menn i uniform. Og vi er jo så forskjellig. uniform kan være så mye. Alt fra kjeldress til brannmenn. Det er da litt stil og da? og gutta vet ganske tidlig at de har draget med uniform også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Togepi Skrevet 10. mai 2002 #2 Del Skrevet 10. mai 2002 Marinesoldager *glise* Joda, de vet nok at de har draget på oss jentene når de stiller i uniform... men med god grunn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 10. mai 2002 #3 Del Skrevet 10. mai 2002 Oh yeah... Mange av Forsvarets uniformer er utrolig fine (med unntak av enkelte, f.eks. Donald-kragen og slikt ). Ellers er ikke en politimann å forakte, eller brannmann for den saks skyld. Gud, dette er jo skikkelig primitivt, da. Men, who cares.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 10. mai 2002 #4 Del Skrevet 10. mai 2002 Og ja - de er kvalmt klar over det selv! Ganske sikkert kort, det der.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #5 Del Skrevet 10. mai 2002 En i kjeledress, noe olje her og der, er heller ikke å forakte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. mai 2002 #6 Del Skrevet 11. mai 2002 Min klare favoritt er: Infanteriets feltuniform!! (synd jeg er pasifist.....) Den nest beste er: Politiets feltuniform... *sikle!!* Hehe... Jepp!! Dette med uniform ER virkelig primitivt -men som nevnt: Who cares!!! Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. mai 2002 #7 Del Skrevet 11. mai 2002 JEg har aldrig helt fattet denne uniformsfetisjismen, men d kan være fordi jeg vokste opp på ett sted med høy militær aktivitet og såg menn (og endel kvinner) i uniform dagen lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2002 #8 Del Skrevet 11. mai 2002 hva med politi og brannmen`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. mai 2002 #9 Del Skrevet 11. mai 2002 På jobben min er det en 18-åring som går i en arbeidsbukse som er litt slitt og møkkete + en arbeids flanellskjorte med en arbeidsjakke utenpå. Han har en liten kløft mellom englevingene bak på ryggen, og jeg kan av og til skimte kløften gjennom arbeidsklærne. SIKLE!!!!!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 11. mai 2002 #10 Del Skrevet 11. mai 2002 he he he.. morsomt! Da marine soldatene kom i land i Bergen. Stod jeg å sikla, da de skulle ha dra-kamp! Jammen skal si de var herlig å se panna glinse , mens de kjefta og skreik på hverandre. "dra , dra , dra"... Og etterpå -om de vant. Så klemte de hverandre og lo..med et brett hvitt smil.. skipp o'hoi!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 11. mai 2002 #11 Del Skrevet 11. mai 2002 Predeline, hysj! Ikke gi meg slike bilder vær så snill....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #12 Del Skrevet 13. mai 2002 Ahh... jeg må si min mening om menn i uniform 8og da tenker jeg på uniform som marineuniform eller lignende) d er supersexy!! gi meg en muskelmann me marineuniform og jeg er fortapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. mai 2002 #13 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg synes at militær/politi-uniformer er litt for "strøkent" jeg! Det som virkelig er sexy (synes jeg) er menn/gutter i arbeidsklær.. snekkere, elektrikere, rørleggere osv. Gjerne litt flekkete og med hvite T-skjorter. Men det er et krav at de er blide! Ingenting er så viktig som glimt i øyet og et smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2002 #14 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg har alltid misslikt menn i sykkelbukse jeg... Inntil her forleden dag, da ei venninde og jeg satt å pratet og koste oss i sola på Aker Brygge.... To stykk sykkelpolitier i uniform gikk forbi... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... DEILIGE!!!!! vi datt helt ut av samtalen begge to, og ga opp å komme tilbake.. for det var bare bortkastet! De var utrolig kjekke også, lurer på om det er trynefaktor med i bildet når politiet skal plukke ut sykkel-betjenter???? Deilige var de ihvertfall, godt å ha noe pent å hvile øynene på!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 13. mai 2002 #15 Del Skrevet 13. mai 2002 Litt enig med Lea - politi blir litt for "ordentlig", det samme med de fineste militære uniformene. Feltuniform derimot.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 14. mai 2002 #16 Del Skrevet 14. mai 2002 Amanda: hihihi.... skal jeg fortelle mer om den dagen kansje ? Liker uniform uniform også jeg! Det er jo stilig med en flott politi på jobb. Eller en ung styrmann på et skip. Ja til uniform på menn. Nei til tennis sokker!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. mai 2002 #17 Del Skrevet 14. mai 2002 Skal ikke kommentere det siste, for da tror jeg Hege kommer og arresterer meg Nnnghh, tror heller jeg kommer på besøk til Predeline neste gang marinesoldatene vise muskler... Greit eller? (*rense hodet for stygge tanker*)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 14. mai 2002 #18 Del Skrevet 14. mai 2002 Jepp!! Hadde jo vert kos da Det fåregår hvert år i Bergen! På ett-eller-annen-sjøfarts dag tror jeg!! Da har de dra kamp. Det eeeer bare så intresant å se på. .håper ikke kjæresten så hvor mye jeg sikla *skamme meg!!!* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. mai 2002 #19 Del Skrevet 18. mai 2002 Kjæresten din sikler på andre damer hele dagen lang så du må bare kose deg med å kikke så mye du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. mai 2002 #20 Del Skrevet 18. mai 2002 Ikke redd meg vel, Amanda? Jeg er så snill så! Hva med den grønne og gule fra Felleskjøpet? Ikke? Ikke jeg heller.. _________________ Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-18 16:38 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå