Flo* Skrevet 18. mai 2002 #21 Del Skrevet 18. mai 2002 Som kapteinsfrue kan jeg vel ikke si annet enn at jeg elsker menn i uniform!!!!! Får et riktig kick av å besøke han på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest whatever Skrevet 5. februar 2003 #22 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva mer kan man si...enn at menn i uniform er skamdeilige... alle blir maskuline i uniform...og har de muskler...sikle,sikle... vi er tre jenter som har jobbet i snart to uker på haakonsvern...en militær base....hva mer kan jeg si enn at vi har siklet hver eneste dag...dette er jo himmelen... pesielt så er mp-uniform sinnsykt opphissende....fy flate...det er bare .....nam vi har nøte hvert eneste sekund!!!! klemz jeanett..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. februar 2003 #23 Del Skrevet 5. februar 2003 Som kapteinsfrue kan jeg vel ikke si annet enn at jeg elsker menn i uniform!!!!! Får et riktig kick av å besøke han på jobb... Heime på Ørlandet er kapteinsfruer, flygerkjerringer og damerne til offiserene generelt ett realt mareridt. Du snakker virkelig om nese opp i sky.Som om at d skulle være så veldig å være gift m Natooffiserer i våre dager..... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. februar 2003 #24 Del Skrevet 5. februar 2003 det flotteste er vel en slitt gammel hullete snekkrer bukse (blå) og vertøys belte på snei på hoften ........*sukk*........ :oops: Bar muskeløs over kropp på en solfull dag.... :oops: ....jepp....det var det jeg trengte for å forsvinne i min egen lille verden Og jeg er sammen med en datanerd...jepp sånn er vel skjebnen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. februar 2003 #25 Del Skrevet 5. februar 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. februar 2003 #26 Del Skrevet 5. februar 2003 Vel, har vært sammen med en offiser fra Sjøforsvaret, men kan ikke si at jeg synes uniformen var noe spesielt å sikle etter. Liker heller at menn / gutter kler seg stilig.......jeg lar meg ikke lure av uniform :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 5. februar 2003 #27 Del Skrevet 5. februar 2003 puh.... Mye bra lesestoff her, hihi.. MÅ ha en mann i uniform... Bare èn gang...! Rive han vekk fra arbeidet og nyte det fullt ut...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 5. februar 2003 #28 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg går i uniform på jobb, men har sjelden (eeeh...aldri) blitt nedrent av hylende kvinner av den grunn... :o Jeg tror hovedgrunnen til at endel mannsyrker har uniform er for at vi skal slippe å lure på hva vi skal ha på oss i dag! Sparer både oss og våre betydelig bedre halvdeler for mye frustrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå