AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 7. mai 2011 #2 Del Skrevet 7. mai 2011 Cheapsmells.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 7. mai 2011 #3 Del Skrevet 7. mai 2011 Max Factor er en av verstingene til å teste på dyr. Om du bryr deg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Del Skrevet 7. mai 2011 Max Factor er en av verstingene til å teste på dyr. Om du bryr deg da. Nei... haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Del Skrevet 7. mai 2011 Cheapsmells.com Vet du hvor mye det koster i porto fra den siden der? (Til Norge, ja!) Det er jo relativt tunge ting de selger der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 7. mai 2011 #6 Del Skrevet 7. mai 2011 Rundt 30-40 kr mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 7. mai 2011 #7 Del Skrevet 7. mai 2011 Denne siden visste jeg ikke om! :-) Bruker sminke fra Max Factor selv.. Er ikke tilhenger av at de tester sminken på dyr, men finner ingen andre som har en fundation som passer min hud.. Må man betale toll dersom man handler for under 200,- på den siden der? Kom opp en beskjed til meg når jeg skulle handle: "This order may be subject to Sales Tax. Whilst Guernsey is not part of the EU, it is part of the European Economic Area, therefore orders dispatched to EU countries are not liable for customs duties. Please be aware if any of these charges are levied they will not be reimbursed." Og for de av dere som har handlet på siden der før.. Tar det lang tid fra man bestiller til varene kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 7. mai 2011 #8 Del Skrevet 7. mai 2011 Må man betale toll dersom man handler for under 200,- på den siden der? Kom opp en beskjed til meg når jeg skulle handle: "This order may be subject to Sales Tax. Whilst Guernsey is not part of the EU, it is part of the European Economic Area, therefore orders dispatched to EU countries are not liable for customs duties. Please be aware if any of these charges are levied they will not be reimbursed." Og for de av dere som har handlet på siden der før.. Tar det lang tid fra man bestiller til varene kommer? Toll og moms har ikke noe med nettstedet såfremt det ikke er snakk om en nettbutikk som nedskriver verdien, eller merker den som gave. Om verdien er på under 200 må du ikke betale, nei. Hvor lang tid det tok med frakt husker jeg dessverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 7. mai 2011 #9 Del Skrevet 7. mai 2011 Toll og moms har ikke noe med nettstedet såfremt det ikke er snakk om en nettbutikk som nedskriver verdien, eller merker den som gave. Om verdien er på under 200 må du ikke betale, nei. Hvor lang tid det tok med frakt husker jeg dessverre ikke Tusen takk for svar! :-) Vet du om de merker varene som gave? Funnet favoritt hårsprayen min der.. Men får bare kjøpt ei flaske for ikke å komme under 200,- inkl. porto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 7. mai 2011 #10 Del Skrevet 7. mai 2011 Tusen takk for svar! :-) Vet du om de merker varene som gave? Funnet favoritt hårsprayen min der.. Men får bare kjøpt ei flaske for ikke å komme under 200,- inkl. porto Jeg er ikke sikker, men synes å huske at jeg betalte toll. Men du vet det er 200 utenom frakten? Altså, frakten blir bare medregnet om varene er for mer enn 200. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 7. mai 2011 #11 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg er ikke sikker, men synes å huske at jeg betalte toll. Men du vet det er 200 utenom frakten? Altså, frakten blir bare medregnet om varene er for mer enn 200. Aha, sånn det er ja :-) Men er uaktuelt uansett, for de sender ikke hårsprayen jeg ville ha utenfor USA! Typisk! Men tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Del Skrevet 8. mai 2011 Storbritannia* Tollen ignorerer forsåvidt pakker markert som gift når det er sendt fra nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå