AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jobber på en nattklubb og ser hver helg utenlandske damer (spesiellt asiatiske, noen ganger afrikanske også) som oppfører seg mistenksomt horete. De har bittesmå klær på seg, de korteste, strammeste kjolene dere kan tenke dere. På dansegulvet er de helt ville! Gnir seg oppover veggen (og etterhvert menn) og det hele ser ut som et strippeshow! Er mange norske jenter som også ter seg tvilsomt på dansegulvet med litt innabords, men disse asiatiske jentene er ekstreme! Vi som jobber der ser mye rart hver kveld, men disse tar kaka! Her en kveld var det en mann som løftet opp kjolen til hun ene og så rett inn... Hun bare smilte... Også kommer de til baren og kjøper mye (!!!) med en eller annen manns kort. Alle snakker gebrokkent. Jeg syns det hele er mistenksomt. Tror dere det er horer? Evnt noen som er på jakt etter en norsk mann å gifte seg med? De er veldig pene jenter da, og jeg ser at mennene (de som er 40+ spesiellt) blir tiltrukket. Kan bare ikke la være å legge merke til og undre meg over denne typen oppførsel. Og ja, før noen drar rasistkortet; er flusst av norske jenter som oppfører seg sånn også, men i dette tilfellet er det de asiatiske som får øya til å trille ut av hodet på oss pga deres oppførsel!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Du sier at det er flusst av norske jenter som oppfører seg sånn også. Betyr det at du også mistenker disse norske jenten for å være horer? Det behøver jo ikke være salg av sex fordi om de liker å kle seg og danse utfordrende. Kanskje disse asiatiske jentene er ut for å ha det gøy, og kanskje finne en ONS. Akkurat slik som de norske jentene... Hvor jobber du forresten? Kunne tenke meg å tatt en tur innom. :gjeiper:
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Trodde bartendere etc. kanskje hadde taushetsplikt om alt de ser og hører jeg...
Gjest Maneater? Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Gjest HunterLady Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Trodde bartendere etc. kanskje hadde taushetsplikt om alt de ser og hører jeg... Du har fullt lov til å fortelle om situasjoner på arbeidsplassen uten at bryter taushetsplikten. Så lenge du ikke oppgir navn eller andre opplysninger som gjør det innlyst hva det dreier seg om.
Personlig12 Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Kanskje Dagbladet kan etterhvert bytte ut artikklene sine med at Norske jenter drar til syden og er horete med at asiatiske damer kommer hit og er horete. Eller det ville jo vært rasistist. Det er bedre at vi er rasister mot vårt eget folk. Og tråkker på våre egne jenter.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Trodde bartendere etc. kanskje hadde taushetsplikt om alt de ser og hører jeg... Niks, har aldri hørt om, eller signert, noen taushetsplikt. Muligens dørvaktene har i visse tilfeller ved anmeldelser og slikt, men ikke bartenderne hvertfall. Vi snakker alltid om situasjoner oss i mellom og til andre, nevner ofte navn også. Det er jo en del av underholdningen med å være bartender, se på alle de fulle folkene som driter seg ut
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Du sier at det er flusst av norske jenter som oppfører seg sånn også. Betyr det at du også mistenker disse norske jenten for å være horer? Det behøver jo ikke være salg av sex fordi om de liker å kle seg og danse utfordrende. Kanskje disse asiatiske jentene er ut for å ha det gøy, og kanskje finne en ONS. Akkurat slik som de norske jentene... Hvor jobber du forresten? Kunne tenke meg å tatt en tur innom. :gjeiper: Har undret meg over noen norske jenter også ja, men det er mer sannsynlig at asiatiske som ikke er oppvokst i Norge er her for å a) selge sex, b) finne ektemann, enn norske festejenter. Vil ikke si hvor jeg jobber, av hensyn til jobben min:p Er sikkert "sånne" jenter overalt, legger bare ekstra merke til det på mitt sted, fordi jeg jobber der ofte og er edru. Ift når jeg er ute selv, legger ikke merke til ting på samme måte da.
daemonia Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Har undret meg over noen norske jenter også ja, men det er mer sannsynlig at asiatiske som ikke er oppvokst i Norge er her for å a) selge sex, b) finne ektemann, enn norske festejenter. Hjelpemeg for en holdning! Mener du virkelig at alle asiatiske damer er horer? Og hvorfor ser du på dem som horer og ikke norske jenter? Og du mener kanskje at absolutt alle menn som har vært i Thailand er horekunder? Hvorfor de danser sånn er det jo ingen andre enn dem som kan svare på, men å kalle dem for horer, eller rettere sagt spekulere i om de er horer, er å gå litt vel langt. Du bør være litt forsiktig med å generalisere over et helt kontinent (eller er det kanskje bare en viss nasjonalitet?) ut fra hva noen få gjør på jobben din. Jeg kjenner flere asiatiske jenter, og de er flotte, snille, og ikke minst NORMALE damer alle som en. Du burde kanskje gjøre en liten innsats for å bli kjent med noen du også, så ser du fort hvor feil den genraliseringen din er.
muffin26 Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Du har jo svart på spørsmålet ditt selv. De gjør alt det der for å få gratis drinker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #13 Skrevet 7. mai 2011 Hjelpemeg for en holdning! Mener du virkelig at alle asiatiske damer er horer? Og hvorfor ser du på dem som horer og ikke norske jenter? Og du mener kanskje at absolutt alle menn som har vært i Thailand er horekunder? Hvorfor de danser sånn er det jo ingen andre enn dem som kan svare på, men å kalle dem for horer, eller rettere sagt spekulere i om de er horer, er å gå litt vel langt. Nei, jeg kjenner mange asiatiske som er skikkelige og bra folk! Har absolutt ikke noe imot asiatere på generell basis, og tror heller ikke at ALLE er horer. Asiatere er faktisk noen av de jeg liker best av alle disse innvandrerne her i landet. Men disse jeg beskrev mistenker jeg er horer ja. Og grunnen har jeg gitt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #14 Skrevet 7. mai 2011 Du har jo svart på spørsmålet ditt selv. De gjør alt det der for å få gratis drinker. Mye mulig!
Gjest Pelle Proffen Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Jobber på en nattklubb og ser hver helg utenlandske damer (spesiellt asiatiske, noen ganger afrikanske også) som oppfører seg mistenksomt horete. De har bittesmå klær på seg, de korteste, strammeste kjolene dere kan tenke dere. På dansegulvet er de helt ville! Gnir seg oppover veggen (og etterhvert menn) og det hele ser ut som et strippeshow! Er mange norske jenter som også ter seg tvilsomt på dansegulvet med litt innabords, men disse asiatiske jentene er ekstreme! Vi som jobber der ser mye rart hver kveld, men disse tar kaka! Her en kveld var det en mann som løftet opp kjolen til hun ene og så rett inn... Hun bare smilte... Også kommer de til baren og kjøper mye (!!!) med en eller annen manns kort. Alle snakker gebrokkent. Jeg syns det hele er mistenksomt. Tror dere det er horer? Evnt noen som er på jakt etter en norsk mann å gifte seg med? De er veldig pene jenter da, og jeg ser at mennene (de som er 40+ spesiellt) blir tiltrukket. Kan bare ikke la være å legge merke til og undre meg over denne typen oppførsel. Og ja, før noen drar rasistkortet; er flusst av norske jenter som oppfører seg sånn også, men i dette tilfellet er det de asiatiske som får øya til å trille ut av hodet på oss pga deres oppførsel! Hvor fra Asia kommer disse horene? Iran, India, Pakistan, indonesia, Bangladesh? asia er stort
Gjest mabuhay Skrevet 20. mai 2011 #17 Skrevet 20. mai 2011 Jobber på en nattklubb og ser hver helg utenlandske damer (spesiellt asiatiske, noen ganger afrikanske også) som oppfører seg mistenksomt horete. De har bittesmå klær på seg, de korteste, strammeste kjolene dere kan tenke dere. På dansegulvet er de helt ville! Gnir seg oppover veggen (og etterhvert menn) og det hele ser ut som et strippeshow! Er mange norske jenter som også ter seg tvilsomt på dansegulvet med litt innabords, men disse asiatiske jentene er ekstreme! Vi som jobber der ser mye rart hver kveld, men disse tar kaka! Her en kveld var det en mann som løftet opp kjolen til hun ene og så rett inn... Hun bare smilte... Også kommer de til baren og kjøper mye (!!!) med en eller annen manns kort. Alle snakker gebrokkent. Jeg syns det hele er mistenksomt. Tror dere det er horer? Evnt noen som er på jakt etter en norsk mann å gifte seg med? De er veldig pene jenter da, og jeg ser at mennene (de som er 40+ spesiellt) blir tiltrukket. Kan bare ikke la være å legge merke til og undre meg over denne typen oppførsel. Og ja, før noen drar rasistkortet; er flusst av norske jenter som oppfører seg sånn også, men i dette tilfellet er det de asiatiske som får øya til å trille ut av hodet på oss pga deres oppførsel!
Gjest Daniella Skrevet 20. mai 2011 #18 Skrevet 20. mai 2011 Hvor fra Asia kommer disse horene? Iran, India, Pakistan, indonesia, Bangladesh? asia er stort Muligens Korea, Japan, irak, Taiwan, Sri Lanka (Ceylon), Øst-Timor, Malaysia eller Kina??? Slutt å si asiatere ... Sier man det i for eksempel England mener de Pakistanere, indere eller Bangla. Ingen jenter er vel mer h.... Enn europeere
Gjest Kris Skrevet 2. august 2011 #19 Skrevet 2. august 2011 Man sier gjerne at folk fra Kina, Japan, Korea, Malaysia, Vietnam, Thailand osv er "asiatere", da dette er en av hovedrasene (hvit, svart, asiat). De sier ikke "asiatere" bare fordi de kommer fra asia.
Gjest Rogern Skrevet 2. august 2011 #20 Skrevet 2. august 2011 Ikke vanskelig å skjønne at du preiker om Scotsmann. Slik har de vært i alle år der. Om de er horer vet jeg ikke sikkert, men helt enig i at oppførselen dems er litt underlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå