AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Evt. hvilke av dem? Har veldig lyst til å kjøpe et par stykker, men er usikker på om jeg vil bli fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Bruker Love Spell hver dag og elsker den! Bruker også dusjkremen og bodylotionen, anbefales på det sterkeste, får mange komplimenter for den!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Bruker Love Spell hver dag og elsker den! Bruker også dusjkremen og bodylotionen, anbefales på det sterkeste, får mange komplimenter for den! Det står at den dufter fersken, kirsebærblomst og jasmin.. Er det slik i virkeligheten også?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 jeg har love spell, coconut crush, berry kiss, pure seduction, og en som heter noe med amber.. den beste er absolutt pure seduction! love spell og berry kiss er også god men pure seduction er bare så deilig! den anbefaler jeg
sophiaM Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Hvis du har tenkt å kjøpe de på victorias secrets egen nettbutikk så funker ikke det. De sender ikke parfymer osv til Norge. Men om du drar til en Voctoria's secret butikk så får du vel luktet på de selv.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 jeg har love spell, coconut crush, berry kiss, pure seduction, og en som heter noe med amber.. den beste er absolutt pure seduction! love spell og berry kiss er også god men pure seduction er bare så deilig! den anbefaler jeg Hva lukter de ulike?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Hvis du har tenkt å kjøpe de på victorias secrets egen nettbutikk så funker ikke det. De sender ikke parfymer osv til Norge. Men om du drar til en Voctoria's secret butikk så får du vel luktet på de selv. Blivakker.no selger VS og E-bay har masse 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå