Steinar40 Skrevet 9. mai 2011 #81 Del Skrevet 9. mai 2011 Menn som går for drømmeprinsessa har ganske enkelt håp og følger ganske enkelt ikke janteloven. De tror på seg selv nok til å prøve, vel vitende om at det ofte vil ende med avvisning. Jeg syntes det er bra. De går ikke for den første og beste, men den beste de kan få. Og når vet man at man har funnet den beste man kan få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 9. mai 2011 #82 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Da vet vi hvorfor Steinar 40 er singel...... Ja, det var jo et veldig stort mysterium Endret 9. mai 2011 av Anjelika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. mai 2011 #83 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Dette handler i bunn og grunn om hvordan hjernene våre funker, eller ikke funker om dere vil. I det ligger at en manns hjerne er radikalt forskjellig fra en kvinnes. Kvinner fokuserer enormt på utseende, men da først og fremst sitt eget! Som de kontinuerlig speiler mot sine medsøstre. En 50 år gammel mann, med hentesveis, joggebukse, ølmage, crocs og dårlige tenner kan helt uten hemninger rusle nedover gata og seriøst mene at han er guds gave til kvinnen. Endret 9. mai 2011 av Gorgonzola 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 9. mai 2011 #84 Del Skrevet 9. mai 2011 En 50 år gammel mann, med hentesveis, joggebukse, ølmage, crocs og dårlige tenner kan helt uten hemninger rusle nedover gata og seriøst mene at han er guds gave til kvinnen. Ja, selvevaluering i forhold til utseende står ikke høyt på listen til slike menn - dette paret scorer hverandre like lavt? http://www.youtube.com/watch?v=aVik2lub6Ho&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 9. mai 2011 #85 Del Skrevet 9. mai 2011 Vel, jeg er fullt klar over at forhold og relasjoner dannes på andre grunnlag også og ikke bare utseende. Men denne tråden retter seg kun mot det fysiske. Er enig med den andre en her sa. Kvinner har en tendens til å se mer på "ferdigheter" og ikke være superkresen ang utseende. Mens menn har en tendens til å legge stor vekt på utseende og mindre vekt på "ferdigheter". Virker slik.. For meg så er egentlig begge viktig. Eg kan bli tiltrukket av en dame som ser bra ut, men dersom hun ikkje er gøy, oppegående osv så vil eg ikkje gå for hun. Samtidig så kan elske personlighet til en jente og egenskaper hun har, men pga av at eg ikkje er fysisk tiltrukket av henne så får eg heller ikkje de riktige følelsene for henne. Snakker bare for meg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 9. mai 2011 #86 Del Skrevet 9. mai 2011 Og når vet man at man har funnet den beste man kan få? Dersom man får damen/mannen man liker så har jo man på en måte fått den beste man kunne få. Du kan selvfølgelig begynne å argumentere for at det kan finnes en som passer bedre der ute, men det blir jo bare tullette kverulering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #87 Del Skrevet 9. mai 2011 "... dems liga" Dems? Jeg aner ikke hvordan du ser ut, men i skriftlig framstillingsevne så skorter det litt. Du er ikke eliteserien der i alle fall. Vi får håpe att du har store pupper du kan kompensere med. Hva skal du kompensere for "att" med, da? Og til den kommentaren oppforbi: Huffda, er det ingen på din liga som prøver seg på deg? Dette må jeg til bunns i: Hva betyr "oppforbi"? Aner meg jo, men hvordan i alle dager konstruerte du dette ordet? Er det dialekt? Finnes ikke i skriftspråket, i hvertfall. Sorry avsporing, ble bare nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 10. mai 2011 #88 Del Skrevet 10. mai 2011 "oppforbi Sørlandsk, vil jeg påstå. De sier også "utforbi" og "bortforbi", f.eks "møt meg utforbi hallen". Logikken i det får noen andre ta seg av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. mai 2011 #89 Del Skrevet 10. mai 2011 Sørlandsk, vil jeg påstå. De sier også "utforbi" og "bortforbi", f.eks "møt meg utforbi hallen". Logikken i det får noen andre ta seg av. På vestlandet sier de også dette. Skikkelig OT, men jeg måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #90 Del Skrevet 10. mai 2011 Sørlandsk, vil jeg påstå. De sier også "utforbi" og "bortforbi", f.eks "møt meg utforbi hallen". Logikken i det får noen andre ta seg av. På vestlandet sier vi oppforbi, udforbi og bortforbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. mai 2011 #91 Del Skrevet 10. mai 2011 Dersom man får damen/mannen man liker så har jo man på en måte fått den beste man kunne få. Du kan selvfølgelig begynne å argumentere for at det kan finnes en som passer bedre der ute, men det blir jo bare tullette kverulering. Joda, det kan sikkert være like bra å bare ta den første og beste. Forutsatt at denne er bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 10. mai 2011 #92 Del Skrevet 10. mai 2011 Joda, det kan sikkert være like bra å bare ta den første og beste. Forutsatt at denne er bra nok. Du tenker at dersom damen lever opp til standarden man setter så går man ikkje etter det "første og beste"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #93 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg merker at det er veldig mange gutter/menn under "min liga" (med frykt for å høre utrolig selvgod ut) som prøver seg på meg,blandt annet ute på byen og på nettdating. Av og til kan jeg ta meg i å tenke: tror han virkelig? (Ala. en 3'er prøver seg på en 7'er f.eks) 1. Hvorfor sikter flere så mye høyere enn hva de selv er utseendesmessig? 2. Jeg føler også at flere gutter ofte har mye høyere selvtilitt enn damer og tror ofte de er ett par hakk bedre enn hva de egentlig er. F.eks så ser jeg ofte en 6'er gutt gå hånd i hånd med en 8'er jente. (Jenter kan gå nedover, mens guttene helst sikter høyere?!) (P.S Jeg har sikkert gjort det selv også, men prøver selvsagt å holde det på "mitt eget" nivå) (Selvfølgelig har personlighet mye å si her, men nå tenker jeg generelt utseendesmessig) Du høres ut som en standard "7" jente som bor i den samme byen som du vokste opp. Helt almminnelig kontor/butikk jobb. Du har utseende med deg noen år på byen, men etterhvert begynner du å forfalle. Finner som regel en altfor snill fyr som du gifter deg med. Flytter inn i en enebolig og bor der i 20 år før du blir skilt. Jeg vil si at de fineste jentene, de som er virkelig nydelige, er noen av de minst dømmende og egoløse mennesker som du kan finne. Så lenge du greier å komme under overflaten på de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #94 Del Skrevet 10. mai 2011 http://www.kk.no/523204/dette-er-drommemannen Vel, ts. Stikk ligaskalaen din inn i glemmeskuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. mai 2011 #95 Del Skrevet 10. mai 2011 Du tenker at dersom damen lever opp til standarden man setter så går man ikkje etter det "første og beste"? Jo, det er akkurat det man da gjør. Men det er ikke feil hvis personen er bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 11. mai 2011 #96 Del Skrevet 11. mai 2011 Det er lov å prøve seg tenker jeg, og så får man avvise på en hyggelig måte hvis mannen ikke er interessant. Den som intet våger, intet vinner. Hva slags liga snakker vi om egentlig, og hvem bestemmer hvilke kriterier som legges til grunn for skalaen? Kan man finne den hos Norsk Standard, er det kontrollert at den er standardiseringsteknisk korrekt, at den er hensiktsmessig utformet og at den ikke strider mot andre standarder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 11. mai 2011 #97 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Det er lov å prøve seg tenker jeg, og så får man avvise på en hyggelig måte hvis mannen ikke er interessant. Den som intet våger, intet vinner. Hva slags liga snakker vi om egentlig, og hvem bestemmer hvilke kriterier som legges til grunn for skalaen? Kan man finne den hos Norsk Standard, er det kontrollert at den er standardiseringsteknisk korrekt, at den er hensiktsmessig utformet og at den ikke strider mot andre standarder? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 1-2 Meget uattraktiv 3 Litt under gjennomsnittet 4-5 Gjennomsnittlig (Helt vanlig) 6-7 Over gjennomsnittet pen 8 Meget vakker 9-10 Umotstålig vakker Men det er jo selvsagt at en gutt kan plassere en jente i 4-5 kategorien, mens en annen ville plassert henne i 3 kategorien. Dog tror jeg ikke noen plasserer en kvinne for 10, mens en annen plasserer henne som 1. Tviler på det er så store forskjeller. Huff... ikke pent med disse skalaene. Endret 11. mai 2011 av LonelyAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #98 Del Skrevet 11. mai 2011 Skjønner ikke hvordan man kan dømme om hvilken skala noen ligger på. Smaken er som baken, noe liker bruetter, andre blondiner, noen liker slanke, mens andre liker mer former. For min del er det kjemien, lidenskapen som gjør at jeg blir intressert i en person. Når jeg ser på eksene mine idag så ser ikke jeg de på som noen flotte menn, men det var noe som jeg fallt for og selv omjeg har hørt at jeg kunne fått meg mye bedre så er jo ikke det som er det viktigste. Vi skal alle bli gamle og det er så mye mer en et pent utseende som betyr noe. Jeg klarer heller ikke sette meg selv inn i en kategori eller se at jeg er pen. Noen synst jeg er veldig pen, andre synst sikkert at jeg er helt gjennomsnittelig. Jeg har alltid hatt mye oppmerksomhet og jeg tror at ustrålingen min og personligheten gjør at jeg blir enda finere:) Jeg synst kjæresten min er verdens fineste, det er han i mine øyne. Selv om jeg vet at han er populær blandt mangen andre damer også så finnes det sikkert noen som synst han er helt vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 11. mai 2011 #99 Del Skrevet 11. mai 2011 P.S Finnes jo en annen tråd hvor man setter seg selv på skalaen fra 1-10 er mange som har svart der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 11. mai 2011 #100 Del Skrevet 11. mai 2011 Syns det er morsomt at de fleste ikke svarer på spørsmålet i det heletatt mindre viktig hvor heit TS er her På nettet er det gjerne sånn at menn legger ann på alt med to bein, i hvertfall den oppfatningen jeg har... men men, det er et annet tema... Er du pen, får du ikke bare meldinger av de som er kjekke, du får meldinger av ALLE. Rett og slett fordi du er pen, de tenker vel ikke på hvordan de ser ut selv. Heller at damen er heit. Enklere blir det vel ikke? Har flere ganger tenkt akkurat det samme som deg. Jeg vil ikke påstå at jeg er fantastisk pen eller vakker. Men uansett, når en fyr som ikke har hår, 40 kg for mye, måne/grått pistrete hår, tenna på tørk og er 30 år eldre enn meg prøver seg. Da begynner jeg VIRKELIG å lure på hva i all verden de tenkte når de trodde at de kunne ha sjans på en sånn som meg? jaja, disse mennene får bare styre på, de får i hvertfall ikke svar av meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå