Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #1 Del Skrevet 6. november 2003 Nå vet jeg ikke helt hvilken fot jeg skal stå på eller om jeg bare skal legge meg ned å gråte litt... Fikk brev fra tingretten i dag. Vi har fått feil papirer og må sende inn alt på nytt. Det er greit nok, det er bare det at min forlover bor der vi skal gifte oss. Kjærestens forlover bor også i en annen kommune. Nå må vi begynne å sende rundt på papirer og styre igjen! Da vi skrev under på de første papirene forsvant min forlovererklæring i posten og er fortsatt ikke kommet frem, to måneder etterpå. Det er ikke noe problem egentlig å fikse alt dette. Blir bare så eitrende irritert på det mennesket som sendte oss feil papirer i utgangspunktet. AMATØR!!!! Dette er en stakkarslillemegtråd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #2 Del Skrevet 6. november 2003 *stanger sammen med Leya* Møkkatullogtøysebyråkratitullsomikkeklarernoenting!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. november 2003 #3 Del Skrevet 6. november 2003 :trøste: det ordner seg helt sikkert til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå