Gjest Maneater Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg blir litt turned on av menn som vil prøve å dominere meg. Andre som har det på den måten? (Men om de klarer det(ta kontrollen over meg)blir vi to om)
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Jeg blir også det, men har oppdaget at de færreste menn er sånn. har vel egentlig bare vært bort en.
waco Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Og jeg liker best damer med dårlig selvtillit og som er litt usikker på hva hun egenltlig vil...! 3
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Og jeg liker best damer med dårlig selvtillit og som er litt usikker på hva hun egenltlig vil...! Spot-on! I generaliseringens navn så er kvinner som tenner på dominante menn "normalen" selv om det finnes et betydelig unntak fra denne.
Gjest Fikira Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Og jeg liker best damer med dårlig selvtillit og som er litt usikker på hva hun egenltlig vil...! Mens andre damer er ikke usikker, har god selvtillit, men liker fortsatt dominanse. Bdsm er ganske så utbredt =p 1
Gjest Mynona83 Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 (endret) Jeg har ikke dårlig selvtillitt, og er ikke usikker på hva jeg vil, men jeg synes det er utrolig sexy når mannen er dominant i senga og gjør akkurat som han vil med meg. Det er macho. Edit: men jeg er ikke into BDSM Endret 7. mai 2011 av Mynona83 3
Gjest Maneater Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ikke dårlig selvtillitt, og er ikke usikker på hva jeg vil, men jeg synes det er utrolig sexy når mannen er dominant i senga og gjør akkurat som han vil med meg. Det er macho. Edit: men jeg er ikke into BDSM Jeg tenkte selv ikke konkret på det som skjer i senga. Men jeg opplever at menn i bekjentskapskretsen(også andre enn mannen min) har trang til å styre meg på forskjellige måter. Dette morer meg i mitt stille sinn nettopp pga at jeg ikke lar meg påvirke. For alt jeg vet kan en og annen av disse være potensielle partnere et sted langt inn i fremtiden. Det som tenner ved tanken er vel snarere det at jeg gjør opprør mot forsøk på kontroll over meg.
sequin Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Eller flipside, menn er usikre på seg selv og ikke vet hva som skal til? Jeg mener, ganske ofte så må man liksom S-T-A-V-E hvordan man vil ha det om han skal dominere.
Gjest Maneater Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Jeg tenner på å dominere mannen Jeg tenner på at dominerende menn prøver å dominere meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå