julibrud 2004 Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Etter å ha fått "oppskrift" på brudeslør av vår fantastiske Tex :D , har jeg bestemt meg for å sy selv. Spørsmålet mitt blir, er brudetyll (brukes til slør)annerledes enn vanlig tyll...
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Ja det er det! det er veldig stor forskjell også. Vanlig tyll er tykkere og langt stivere, mens brudetyll er mye lettere og følgelig faller penere. Vær veldig obs hvis du skal kjøpe stoff!!
julibrud 2004 Skrevet 6. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2003 Takk for svar.. Og ingen årsak for komplimentet... Du imponerer meg stort i planlegginga di, og alt har gjort istand til nå...
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 :blunke: Trives best når viktige ting er avgjort......
frosken Skrevet 6. november 2003 #6 Skrevet 6. november 2003 Jeg visste ikke forskjell på brudetyll og vanlig tyll da jeg kjøpte, men har tydeligvis endt med det riktige. jeg har en veldig myk og fin tyll som faller utrolig fint. Så nå er jeg igang med å brodere perler på mitt slør. Det er kjempegøy å holde på med! Lykke til!
Kalas Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Jeg synes nå vanlig tyll er penest, jeg. Synes det er fint når det strutter litt, og da er stoffet nødt til å være tykt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå