Isa31 Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Da føler vi oss klare for nr.2:) Hei! Vi har lykkes med førstemann uten å planlegge og er utrolig takknemlig for at jeg ble gravid, siden jeg mistenkte at jeg ikke kunne det. Men.. Siden vi ikke har hatt ordentlige prøvinger før, så er jeg spent på hvordan dette går denne gangen, når vi skal prøve å treffe EL osv. for å lage en lillebror/søster til førstemann. Vi er i andre pp, når det er sagt. Ellers: Lange sykluser før første graviditet ( vet ikke når jeg hadde el den gangen jeg ble gravid). Lange og ustabile sykluser nå,så det gjelder å finne EL ,eller bare stå på hele tida:) Er på dag 24 i syklusen nå. Har tatt el tester siden dag 9,men er usikker på om jeg kunne tolke at jeg hadde el for noen dager siden. Litt uerfaren med disse tester... (strimler fra billige tester) Kjenner jeg meg selv godt, så blir jeg alt for opptatt av å "treffe denne gangen", så håper at ikke mannen blir stressa av det....) Men er det andre som prøver og vil dele erfaring under denne prosessen?
Gjest Iril Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Hvor gammel er nr 1? Jeg anbefaler vel, om du har lange sykluser, å kjøpe et termometer med 2 desimaler, melde deg inn på fertilityfriend.com og finne EL ved hjelp av "temping" to-tre sykluser, så du slipper å bruke masse penger på EL-tester. Dessuten lese litt på pernille.info om hvordan man tolker kroppens signaler på at du er fruktbar. Spesielt det å finne fruktbart sekret kan være en god løsning, har du nogenlunde regelmessig syklus, holder det å bare ha sex de dagene du finner det. Pliktsex over tid er unødvendig slitsomt. Lykke til.
Isa31 Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2011 Takk Iril Gullet er 14mndr nå. Ønsker at det ikke blir for stor aldersforskjell på de, hvis vi lykkes med nr.2 da. Men, det er ingenting i vei med flere år i mellom. Vi tar det vi får! Tenkte på temping, er litt bekymret for at ikke jeg klarer å ta temp til samme tid hver morgen. Men jeg må bare sette i gang så klart. Begynner i neste pp, hvis ikke det klaffer denne gangen. Sex på bestilling er ikke noe hyggelig, hele situasjonen er rar. Men.. Kos deg med gullet ditt, det skjer mye utvikling det første året, helt utrolig å følge med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå