Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

På mandag fikk jeg helt ny hårfarge. Først ble håret mitt bleket, deretter farget inn med mørk brun plantefarge fra Sebastian.

Selv om håret mitt fortsatt ser sunt og blankt ut, merker jeg at det er mer trått enn vanlig, og vil derfor bruke en hårkur for å reparerere litt. Men jeg har ikke peiling på hva slags kurer som er bra og ikke, for jeg har hatt KORT hår i mange år.

Håret mitt er glatt og slett, så kurer for grovt, brusete hår er nok ikke det lureste. Har noen noen gode forslag til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Joico K-pak reconstructor. Sist gang kjøpte jeg Nicky Clarke 60 second et eller annet, fordi jeg var blakk, den er og helt grei, men jeg kommer til å kjøpe Joico igjen neste gang. Håret ditt høres ganske likt ut som mitt forresten, fint og glatt, men litt slitt etter farging.

Er forresten veldig MISfornøyd med Tigi Chocolate Head, så styr unna den. Den lukter godt, men gjør ingenting for håret mitt i hvert fall.

Skrevet

Matrix kan anbefales på det varmeste, jeg har aldri hatt så blankt hår som nå :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...