Gjest Ethereal Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 På mandag fikk jeg helt ny hårfarge. Først ble håret mitt bleket, deretter farget inn med mørk brun plantefarge fra Sebastian. Selv om håret mitt fortsatt ser sunt og blankt ut, merker jeg at det er mer trått enn vanlig, og vil derfor bruke en hårkur for å reparerere litt. Men jeg har ikke peiling på hva slags kurer som er bra og ikke, for jeg har hatt KORT hår i mange år. Håret mitt er glatt og slett, så kurer for grovt, brusete hår er nok ikke det lureste. Har noen noen gode forslag til meg?
Elze Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Jeg er veldig fornøyd med Joico K-pak reconstructor. Sist gang kjøpte jeg Nicky Clarke 60 second et eller annet, fordi jeg var blakk, den er og helt grei, men jeg kommer til å kjøpe Joico igjen neste gang. Håret ditt høres ganske likt ut som mitt forresten, fint og glatt, men litt slitt etter farging. Er forresten veldig MISfornøyd med Tigi Chocolate Head, så styr unna den. Den lukter godt, men gjør ingenting for håret mitt i hvert fall.
Gjest care Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Matrix kan anbefales på det varmeste, jeg har aldri hatt så blankt hår som nå :blunke:
ZIBRA Skrevet 7. november 2003 #4 Skrevet 7. november 2003 Jeg synes BED HEAD har mange bra produkter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå