AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 lurer rett og slett på hva brudgommen skal ha på seg, og om han skal ha vest, hvilken farge skal det være på denne. Vil noe av hans klær ta igjen temafargen deres? Eller skal han matche bruden best mulig? Tell me!
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Vi har ikke vært og sett enda, men han har sagt han ønsker deg lys dress med chamagne farget vest og kalvekyss, så vi får se hva det blir.
Anglofil Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Jeg får ikke sett den før den store dagen, men det blir visstnok sjakett med sølvvest. Mvh Yvonne
Lulilelu Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Dette: http://www.jackbunneys.co.uk/Berwick.htm Min skal ha det samme bare at vesten er sølvgrå og slipset er lilla
Salander Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Sort dress, ivory vest og kravat med brokademønster.. Enkelt og greit:)
Solstrålejenta Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Min mann hadde grå dress med brokadevest og tilhørende kravat i samme farge som brudekjolen min, dvs light gold/ivory...
Brud i mai Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Min skal ha kjole og hvitt. Han er flink til å bruke dress når han kan ellers så han vil også gjerne pynte seg litt ekstra denne dagen :-)
Frk. Belle Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 Min man giftet seg i smoking med hvit sløyfe Synes det passet fint til min klassiske kjole (ikke min annonse). Og så hadde han seff. knapphullsblomst som matchet brudebuketten min.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 Er det bare jeg som synes dress er litt, tja, "uhøytidelig" som antrekk for en brudgom? Særlig hvis brudekjolen er av den svært pyntede sorten?
Thinkerbelle Skrevet 10. mai 2011 #12 Skrevet 10. mai 2011 Smoking:) og han er mye mer sexy i den enn James Bond:) gleder meg!
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mai 2011 #13 Skrevet 10. mai 2011 Er det bare jeg som synes dress er litt, tja, "uhøytidelig" som antrekk for en brudgom? Særlig hvis brudekjolen er av den svært pyntede sorten? Hvorfor uhøytidelig? Min vil ha dress elles sjakett, av den grunn at vi synes smoking og kjole og hvitt bare ser forferdelig dumt ut. Håper han velger den lyse dressen han har snakket om, synes det ser mye bedre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå