Gå til innhold

Vinterbrud og sko...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jah...da har Leya fått nok en problemstilling å bekymre seg for...:forvirra:

(jmf skotråden)

Dere som skal gifte dere i vinter.Hva slags sko skal dere ha???

Jeg tenker på at pensko er glatte, tynne og fryktlig upraktiske midt i februar....

Noen hete tips fra tidligere vintergiftere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er absolutt ingen tidlegare vintergiftar, men svarar likevel... :roll:

Bridalshoes har dei jo faktisk 'Bridal boots' - nokre ulike brudestøvlettar altså - ganske stilige nokre av dei! :D

Har du forresten fått kjolen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh..har du sett på maken! Kule da! men vet ikke helt om de som var på de bildene var så fryktelig pene da? eller kanskje det blir noe annet med kjolen på og sånn???

(nei får kjolen neste onsdag, når det er lønningsdag og 0,- på kontoen blir bytta ut med noen andre siffer..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh..har du sett på maken! Kule da! men vet ikke helt om de som var på de bildene var så fryktelig pene da? eller kanskje det blir noe annet med kjolen på og sånn???

(nei får kjolen neste onsdag, når det er lønningsdag og 0,- på kontoen blir bytta ut med noen andre siffer..)

...eg synst dei som heiter 'Shimmer' var litt stilige - og er kjolen fotsid, vil det jo rett og slett sjå ut som du har heilt vanlege brudesko... Om du skjønar...

(kjekt med lønningsdag, ja! :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg i januar. Har et par moonboots som jeg har sydd et hvitt trekk til. Skoene skal jeg kun ha på meg til og fra kirken. Har på meg ellers brudeskoene mine i kirken og under middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel ha vanlige brudesko inne.

Men til og fra ville jeg brukt sånne hvite pelsstøvler som var så moderne her for noen år tilbake. Labbetuss-sko! Samme fasong som moon boots, men bare med lang pels...

(Hadde sånne - skikkelig lei meg for at jeg kastet dem - er jo såå kule)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei.

Jeg giftet meg i februar jeg og hadde helt vanlige brudesko.

Tok alle bildene mine ute i snøvær med rim på trærne, ikke noe problem. Strapless kjole hadde jeg også...

Jeg tror faktisk ikke at jeg engang hadde hatt tid til å skifte noe sko jeg.. for jeg gikk jo rett ut etter vielsen og tok i mot gratulasjoner og tok masse bilder umiddelbart etterpå.

Jeg tror ikke jeg ville ha tenkt for mye på sko skifte...

Lykke til vinterbruder. Vinteren er en flott tid å gifte seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke skifte sko..skal bare ha noen jeg kan bruke hele tida..og da er ikke månesko et alternativ...hehe

Lurer litt på de som heter shimmer ja faktisk..Men titter fortsatt...og sikkert i tre måneder til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha vanlige brudesko. Hvis du er redd de skal være for glattek an du ta de med til en skomaker. Da kan han sete på en ekstra såle under de som gjør at de ikke sklir så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha vanlige pensko inne, og støvletter ute, jeg trenger uansett nye støvletter, og siden jeg skal ha blå kjole er de ikke nødt til å være hvite. Moonboots syns jeg personlig er grusomt....

Skjønner ikke hva som er problemet med å få tid til å skifte sko?? Gjestene klarar da å vente i 2 min. Må jo uansett ta av yttertøy, eller skal dere fly rundt ute i bare kjolen? Og å ta bilde i snøen i bare pensko hørtes forferdelig kaldt ut! Brrr.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd de skal være for glattek an du ta de med til en skomaker. Da kan han sete på en ekstra såle under de som gjør at de ikke sklir så lett.

....eller du kan rett og slett ta litt sandpapir og pusse litt under dem.

Helt gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUsker jeg så i et svensk brudeblad, bilder fra en vinterlig fotoseanse. Bruden hadde skikkelige vintersko/støvletter, og på noen bilder lot hun dem synes skikkelig, og på andre ikke. På de bildene de syntes, var det utrolig mye humør i bildene, så bildene ble skikkelig morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...