Plutseliten Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Haha, dette programmet (går på tv2) ser veldig gøy ut Flere som ser på det? Endret 6. mai 2011 av Plutseliten
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg ser på det jeg Syns det er gøy! Man får et bittelite innblikk i yrker man kanskje ellers ikke vet så mye om, samtidig som at det er humoristisk. I love it.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Ser på jeg Han derre Anders er ganske nice egentlig.. 2
Rødtoppen86 Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Blir det sånn bakverk kanskje Huff, hehe skikkelig tørr den
Plutseliten Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2011 Ja, Anders er ikke akkurat fæl å se på Lo godt når Nils Ingar skulle lage pølser Skøyt ut som en kanon.. huff.
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mai 2011 #9 Skrevet 6. mai 2011 Jeg lo mest av det bolle-brødet til Anders
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Nils Ingar er også kjekk btw Mhm:p Hvor gammel er han? Noen som vet? Mtp de alltid sier "Norges yngste komiker"... Skulle trodd han var tolv år liksom Digga episoden med Per Inge Torkelsen btw, spesiellt når han gav den bolleposen gratis fordi han ikke fant prisen. Morsom fyr!
Gjest NozMonster Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Jeg lo mest av det bolle-brødet til Anders heheheee, jaaa, det var morsomt! Men jeg er så fan av ordspill, så jeg lo meg hakk i hjæl ( eller hva det heter) av alle ordspillene hans; -du får HEVE deg over det -åååh, jeg fikk en BRØDSKIVE-UTGLIDING i ryggen! ...hmm, det var noen flere også, men de har jeg visst glemt noen som husker?
Gjest NozMonster Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Mhm:p Hvor gammel er han? Noen som vet? Mtp de alltid sier "Norges yngste komiker"... Skulle trodd han var tolv år liksom Digga episoden med Per Inge Torkelsen btw, spesiellt når han gav den bolleposen gratis fordi han ikke fant prisen. Morsom fyr! han er født i 1982, så jeg kan lissom ikke tro at han er norges yngste men... kanskje den beste av de yngste da?
CoffinKriz Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Dette programmet var dritbra :D Anders var desidert best med alle ordspilla hans, men han ble desverre tatt for doping xD. Var også genialt av han gamle (husker ikke navn) å sette opp skiltet 2 for 3.
Gjest NozMonster Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Dette programmet var dritbra :D Anders var desidert best med alle ordspilla hans, men han ble desverre tatt for doping xD. Var også genialt av han gamle (husker ikke navn) å sette opp skiltet 2 for 3. heheeehe, jaaa, jeg lo godt da! ...det morsomte var jo at han stakk det skiltet oppi aniktene til kundene og sa gjentatte ganger; ta 2 og betal for 3! , og ingen av kundene reagerte på dette omvendte "tilbudet" ....de hørte sikkert ta 3 og betal for 2 inni hodet sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå