Gå til innhold

Komiker i arbeid..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Haha, dette programmet (går på tv2) ser veldig gøy ut :ler:

Flere som ser på det? :)

Endret av Plutseliten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på det jeg :) Syns det er gøy! Man får et bittelite innblikk i yrker man kanskje ellers ikke vet så mye om, samtidig som at det er humoristisk. I love it.

AnonymBruker
Skrevet

Ser på jeg :popcorn:

Han derre Anders er ganske nice egentlig.. :hjerter:

• Liker 2
Skrevet

Anders er nice ja! ;)

• Liker 2
Skrevet

Blir det sånn bakverk kanskje :fnise: Huff, hehe skikkelig tørr den :P

Skrevet

Nils Ingar er også kjekk btw ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt! dette skal jeg følge med på! :popcorn:

Anders :lur:

Skrevet

Ja, Anders er ikke akkurat fæl å se på :lur:

Lo godt når Nils Ingar skulle lage pølser :skratte: Skøyt ut som en kanon.. huff.

Skrevet

Jeg lo mest av det bolle-brødet til Anders :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nils Ingar er også kjekk btw ;)

Mhm:p

Hvor gammel er han? Noen som vet?

Mtp de alltid sier "Norges yngste komiker"... Skulle trodd han var tolv år liksom :fnise:

Digga episoden med Per Inge Torkelsen btw, spesiellt når han gav den bolleposen gratis fordi han ikke fant prisen. Morsom fyr!

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg lo mest av det bolle-brødet til Anders :fnise:

heheheee, :fnise: jaaa, det var morsomt!

Men jeg er så fan av ordspill, så jeg lo meg hakk i hjæl ( eller hva det heter) av alle ordspillene hans;

-du får HEVE deg over det

-åååh, jeg fikk en BRØDSKIVE-UTGLIDING i ryggen!

...hmm, det var noen flere også, men de har jeg visst glemt :( noen som husker?

Gjest NozMonster
Skrevet

Mhm:p

Hvor gammel er han? Noen som vet?

Mtp de alltid sier "Norges yngste komiker"... Skulle trodd han var tolv år liksom :fnise:

Digga episoden med Per Inge Torkelsen btw, spesiellt når han gav den bolleposen gratis fordi han ikke fant prisen. Morsom fyr!

han er født i 1982, så jeg kan lissom ikke tro at han er norges yngste men... kanskje den beste av de yngste da?

Skrevet

Dette programmet var dritbra :D Anders var desidert best med alle ordspilla hans, men han ble desverre tatt for doping xD. Var også genialt av han gamle (husker ikke navn) å sette opp skiltet 2 for 3.

Gjest NozMonster
Skrevet

Dette programmet var dritbra :D Anders var desidert best med alle ordspilla hans, men han ble desverre tatt for doping xD. Var også genialt av han gamle (husker ikke navn) å sette opp skiltet 2 for 3.

heheeehe, jaaa, jeg lo godt da! ...det morsomte var jo at han stakk det skiltet oppi aniktene til kundene og sa gjentatte ganger; ta 2 og betal for 3! , og ingen av kundene reagerte på dette omvendte "tilbudet" ....de hørte sikkert ta 3 og betal for 2 inni hodet sitt!

Skrevet

Nils Ingar er kjempesøt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...