m74 Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Sitter hjemme alene og grubler. Lommeboka sier nei, men de fleste fiber i kroppen sier at jeg har lyst til å gå ut og drikke meg passelig full. Ser ut som det blir alene og på egenhånd i såfall. Kanskje treffe et damemenneske med felles interesser? Ja - det blir nerver og anger i morgen - men vanskelig å la være - frister lite å se på TV - ikke opplagt til å lese bøker. Rastløs. Jeg er vel ikke den eneste som har det sånn?
Gjest Lacus Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har det ofte slik og tar gjerne en tur på byen alene hvis pengene tillater det
Gjest Flowerbomb Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har det ofte slik og tar gjerne en tur på byen alene hvis pengene tillater det Gjør du virkelig det? :D Det er utrolig tøft gjort å dra ut helt alene! Det hadde jeg ALDRI turt! Hvor gammel er du og hva gjør du når du er alene?
Gjest Lacus Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Gjør du virkelig det? :D Det er utrolig tøft gjort å dra ut helt alene! Det hadde jeg ALDRI turt! Hvor gammel er du og hva gjør du når du er alene? Jeg er 22 år. Når jeg er alene stikker jeg enten til den lokale pubben eller til byen. De første gangene jeg gikk ut alene følte jeg meg veldig sær, men nå er det ingen problem. Jeg kommer som oftest i kontakt med mennesker ut over kvelden og får en kjempe kjekk kveld til tross for at jeg gikk helt alene. Slk jeg har opplevd det så virker det som om det er lettere for andre mennesker å ta kontakt med meg når jeg er alene ute. Så det er nesten alltid en positiv opplevelse å gå ut når jeg er bare for meg selv
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Du er ikke den eneste. Men i motsetning til deg sitter jeg ikke på Kvinneguiden og skriver om at jeg har lyst til å ta en tur ut. Jeg tar på meg skoene, tar trikken ned til sentrum og deltar i utelivet. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå