Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Jeg trenger tips til gode hårkurer til mit stakkars, slitte hår. Jeg er ikke noe særlig flink til å ta vare på det, og jeg synes det er sååååå kjedelig med hårkurer av typen som skal vere i 10-15 minutter mellom shampo og balsam :filer:

Har dere noen fantastiske produkter dere kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Tror ikke du kan unnvære det. Men jeg bruker KMS moisterrepair, den er kjempe god hvis du også bruker shampoen og balsamen, gir maks effekt. Anbefales!! Den har blått lokk.

Skrevet

Joico K-Pak! Rett og slett. Bruker den samt Redken Cat Extreme og kunne ikke vært mer fornøyd. :)

• Liker 1
Skrevet

Real control eller extreme fra Redken. Men må jo virke da..:(

Men ciment anti usure fra Kerastase, den skal ikke stå så lenge, og er SUPER på slitt hår. Trenger ikke balsam etterpå, for det er en balsamkur. Eller...det er en balsam, men jeg syns den pleier like godt som en kur, om ikke bedre enn noen kurer.

Skrevet

Joico K-Pak! Rett og slett. Bruker den samt Redken Cat Extreme og kunne ikke vært mer fornøyd. :)

Denne har jeg og. Elsker den!

Skrevet

Kombinasjonen må jo være hårkurenes svar på Rolls Royce! Kanongode kurer. :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Signerer på Joico, den reddet håret mitt.

Gjest Tjoms
Skrevet

ELSKER denne!

Skrevet

Jeg liker faktisk Redken Real Control bedre enn K-pack. Synes den gir litt mer fukt og er ikke så ekkel i konsistensen. Samt at den lukter bedre. :)

AnonymBruker
Skrevet

Signerer på Joico, den reddet håret mitt.

Samme her :jepp:

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om å elske K-Pak! Den andre kuren, Cat Extreme, er kanonbra hvis man får f.eks tyggishår etter ørten runder bleking. :) K-Pak lukter fenomenalt godt da synes jeg.. vet ikke riktig hva den lukter, litt sånn ny bil-aktig. Mildt og godt i alle fall, ikke ei lukt som henger igjen i håret.

Kjøper den forresten på Feelunique hvis TS lurer. Billig, gratis porto og helt ok leveringstid. :)

Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Tusen takk for alle tips!! :)

Ser ut til at det må bli K-pak jeg prøver denne gangen. Har venninner som snakker varmt om den også. Må bare få somla meg til å bestille!

Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Er det dennedere bruker?

Eller den lenger nede (intense hydrator)? Eller shampo + balsam? :)

Gjest Tjoms
Skrevet

Er det dennedere bruker?

Eller den lenger nede (intense hydrator)? Eller shampo + balsam? :)

Jeg bruker den når håret trenger krisehjelp. Ellers bruker jeg den andre varianten fra Joico Kpak når jeg skal ha "vanlig" kur. Den bruker jeg mer som balsamkur. KJøp fra feelunique.com :)

Jeg bruker ikke shampo/balsam fra joico

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Wella Sp Repair Mask :) Den er drøy i bruk, lukter godt og gir godt med fuktighet for skadet, tørt hår. Jeg har blant annet helbleket håret, stripet det over 20 ganger, og gått fra mørkebrunt til sandblondt hår i to omganger, men håret mitt nå er veldig sunt, mye takket være denne hårkuren.

Jeg har også prøvd Joico K-Pac, da spesielt denne proteinkuren, som også er veldig bra. Det eneste er at den lukter helt jævlig (for meg), noe sånn kokos-banana-tuttifrutti-helvete. Men ellers er den bra da, hehe. Men når du begynner å få bedre hårkvalitet skal du trappe litt ned på disse kurene med mye protein, det kan blir for mye av det også. Men en gang i uken går sikkert helt fint!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...