Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen min er ødelagt. Får ikke slått den på.

Har mistet alle kontaktene mine og bildene.

Finnes det folk som kan få sånt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På samme måte som en datamaskin har telefon også en liten hardisk. Så går du til de rette folka kan du få det igjen da.

Skrevet (endret)

Hvilken type mobil er det?

Det skal være mulig å få det ut, ofte trenger man bare å gå til der man kjøpte den, så kan de fikse det.

Uansett, kan hende at kontaktene dine har blitt lagret på sim-korte om det er det du har satt som standard, hvis ikke, til neste gang, sett det som standard. Og det er ofte fint å ha minnekort i telefonen (ved mindre du har iPhone), der alle bilder og videor blir lagret.

Endret av Micolina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en Nokia x6.

Jeg tok i bruk en gammel mobil og de aller fleste kontaktene er der. De viktigste iallefall.

Men ikke bildene.

Skrevet (endret)

1. Har du prøvd å koble den med USB til en datamaskin? Sjekk om mobilen dukker opp om "Min datamaskin", så skal bildene ligge under E:\Images\Camera.

2. Om du har minnekort: sjekk om bildene ligger på minnekortet, bruk en annen mobil eller maskin til dette.

3. Hvis ikke du har minnekort, eller alle bildene ikke ligger der. Installer Ovi Suite (nokia-program link) på pc'en. Ta ut sim-kort og minnekort fra telefonen, koble telefonen til pc'en og prøv å start telefonen.

4. Hvis ingenting av dette funker, så ta en "hard-reset", men da sletter du alle filene og bildene... Hold inne den grønne ringe knappen + rød legge-på knapp, og knappen som tar bilde med kamera. Så skrur du på telefonen med powerknappen, mens du holder de andre knappene, helt til du ser nokia sin logo.

5. Du har vel en garanti på telefonen, slik at du har krav om at de fikser den og får ut innholdet i den...

Endret av Micolina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...