Antlers Skrevet 7. mai 2011 #21 Del Skrevet 7. mai 2011 Ehm.. Ser ikke greia, kjæresten min hadde ærlig talt ikke fått lov til å dra på guttetur til pataya/kambodsja/india (osv), og han skulle værsågod å teste seg når han kom hjem om han absolutt måtte dit med gutta. Går ann å være fri og frank andre steder i verden enn i sexindustriens lekeland. Jeg stoler på ham, men ikke disse stedene. Tenker noe av det samme selv. Utro kan man være hvor som helst, men det er noe som skurrer når en mann i et forhold velger å dra på guttetur til typiske party/singel/horestrøk-steder. Man kan ikke bevise at man ikke har vært utro, men man kan heldigvis bevise at man ikke har kjønnssykdommer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 7. mai 2011 #22 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg tenkerat dette er et spørsmål om tillit. Mannen min kan dra hvor han vil, med hvem han vil, uten at jeg mistenker ham for utroskap eller kjønnssykdommer. Om jeg hadde giddet å være sammen med en fyr som var interessert i gutteturer med fyll og rølp som mål, er en helt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 7. mai 2011 #23 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvis kjæresten min hadde ønsket å dra på en slik type guttetur, hadde det vært så "out of character" at da innrømmer jeg gladelig at jeg hadde bedt om en test i etterkant, pluss å stille ganske mange kritiske spørsmål. Hvis han vil reise til USA på roadtrip med gutta, værsågod. Metallicakonsert i Tyskland, kjør på. Dette gjør han som han vil med - akkurat slik som jeg gjør med mine venninner - og jeg unner ham det av hele mitt hjerte. Jeg vet at han tar seg noen halvlitere og ferdig med det, ingen ekstremfylla der han mister kontroll (fyll er en uting, det er kjipt å sitte igjen i Norge og være redd for hva ens kjære kan komme ut for ravende full i et fremmed land). Utroskap har jeg aldri tenkt på engang, fordi jeg kjenner ham som en svært prinsippfast mann. Å reise på ferie til steder som faktisk har et formål annet enn fyll og sex, og hvor han har en konkret plan som ikke handler om disse tingene, må han selvfølgelig gjerne gjøre. Så langt går min tillit. Men om han plutselig fikk det for seg at han skulle på tur til et av de typiske "partystedene" som kun dreier seg om uteliv og kjøttmarked, gjerne også prostituerte - da hadde jeg begynt å lure på om han egentlig var den jeg alltid har trodd han er. Han skulle hatt en ganske god forklaring på hva det var han fant forlokkende med Pattaya, Ayia Napa eller hvor det nå var. Om jeg i det hele tatt hadde giddet å fortsette forholdet om han reiste, hadde jeg definitivt ønsket en test ved hjemkomst. Ja, man må utvise tillit i et forhold, mest av alt fordi det blir veldig slitsomt å leve sammen om man ikke klarer det - men det er lov å tenke med hjernen også. Man må ta vare på seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 8. mai 2011 #24 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg stoler på ham, men ikke disse stedene. Så det du sier er at noen vil voldta han, eller dope han ned. Siden du stoler på han mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. mai 2011 #25 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvis jeg ikke kan stole på en mann, gjør jeg det slutt med ham. Og Ts, når det gjelder den der AIDS-kommentaren din, så bør du kanskje revurdere synspunktet ditt. Så lenge sexpartneren din har hatt sex med en eneste person, kan vedkommende ha en hvilken som helst kjønnsykdom. Det er faktisk uavhengig av yrke, sted og livsstil. Alle kan være uheldige, og det finnes nok av personer her i lille norge med kjønnsykdommer som kan bevise det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #26 Del Skrevet 8. mai 2011 Om min samboer ville reist på guttetur til Pattaya, hadde jeg blitt så mistenksom i utgangspunktet, at han neppe hadde hatt noen kjæreste når han kom hjem. Rett og slett. Klart du kan be han teste seg. Helsen din er vel viktigere enn noe annet, skulle jeg tro. Og alle argumenter om at man stoler blindt på den man er sammen med - flott for dere - men da har dere aldri vært i Asias største sexmarked. Der river de prosituerte mannfolk i armen for å få de med seg, til tross for at de går sammen med kone og barn. Hva en mann i et forhold skal på tur dit etter med gutta, kan man jo lure på. Er det sol, bad og party man er ute etter, finnes det mange andre plasser å dra til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2011 #27 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Nå har jeg vært i Thailand. Og jeg kan bare si en ting: Guttetur til Thailand hadde jeg aldri akseptert. Har man behov for guttetur til Thailand betyr det at man savner singellivet. Jeg kan også si at en partner som har behov for å oppføre seg som en 19-åring i russetiden (rølpefyll) med gutta hadde ikke vært interessant for meg overhodet. En ting er guttetur der man koser seg men når man trenger å bruke ukevis av de få ukene man har ferie sammen og flerfoldige 10.000 kroner uten partner så forstår jeg ikke hensikten med å være i et forhold. Hadde jeg følt noe som helst behov for å få testet partneren for kjønnssykdommer hadde jeg følt et stort behov for å avslutte forholdet. Enten er man enige om rammene for et forhold, og hvor og når de gjelder, eller så er man ikke det. Er man ikke enige om slike rammer er det ikke et grunnlag for forholdet heller. Endret 8. mai 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 8. mai 2011 #28 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) I fjor sommer skulle jeg og kusinen min på tur. Marbella eller Ibiza. Typen sa klart ifra at om jeg skulle jeg dra var det test når jeg kom hjem! Og det var helt greit for min del. En kan alltids lure bort et knull, men klamydia blir værre. Så da er kanskje ikke fristelsen for å pule der like "fristende" Endret 8. mai 2011 av lille-lure 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 8. mai 2011 #29 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvis jeg ikke kan stole på en mann, gjør jeg det slutt med ham. Og Ts, når det gjelder den der AIDS-kommentaren din, så bør du kanskje revurdere synspunktet ditt. Så lenge sexpartneren din har hatt sex med en eneste person, kan vedkommende ha en hvilken som helst kjønnsykdom. Det er faktisk uavhengig av yrke, sted og livsstil. Alle kan være uheldige, og det finnes nok av personer her i lille norge med kjønnsykdommer som kan bevise det.. All den tid det er betydelig større andel smittede i f.eks. Thailand enn i Norge, så er ikke det du sier her så veldig relevant. Jeg tror nok alle vet at man kan bli smittet av mye rart i trygge Norge, men frykten er - med rette - betydelig større om man vet at kjæresten har vandret drita full med kamerater på et sted langt borte hvor, som Purple Haze sier over her, prostituerte kommer og drar deg i armen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 8. mai 2011 #30 Del Skrevet 8. mai 2011 TS her. Om det hadde vært snakk om fotballtur til Manchester, tur til Wien for å oppleve arkitektur og historie, eller avslappet badeferie - så hadde jeg selvsagt aldri tenkt på at han skulle teste seg. Jeg snakker her om turer som har rølp og fyll som mål, altså til "partysteder" og gjerne med single kamerater som reisefølge. Jeg lar en eventuell kjæreste (er singel nå) reise dit han vil - men jeg synes at det skal gå an å gjøre kompromiss. Om han vil reise til steder som tydelig er lagt opp for single personer, helt greit - men da vil jeg i gjengjeld ha en test når han kommer hjem. Stadig flere nordmenn blir smittet på ferie, det står i avisene hver sommer, og jeg vil ikke risikere mer enn jeg må. Synes det er snodig i eit forhold om ein skal forlange tester. Det er det same som å seie at eg trur du har vore utro. Er forholdet da noko å ta vare på viss ein trur partneren er utro? Min mann får reise på tur, men han er ikkje særlig party menneske sidan han blir bra dårleg av alkohol. Så sånn sett så blir det ikkje ein aktuell problemstilling. Eg får også lov å reise på tur, og viss han hadde krevd test av meg i etterkant så hadde forholdte vore utan tillit. Når forholdet er nytt eg dog krevd test pga. eg ikkje har noko som helst grunn til å stole på hans tidlegare sexpartnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 8. mai 2011 #31 Del Skrevet 8. mai 2011 All den tid det er betydelig større andel smittede i f.eks. Thailand enn i Norge, så er ikke det du sier her så veldig relevant. Jeg tror nok alle vet at man kan bli smittet av mye rart i trygge Norge, men frykten er - med rette - betydelig større om man vet at kjæresten har vandret drita full med kamerater på et sted langt borte hvor, som Purple Haze sier over her, prostituerte kommer og drar deg i armen. Sant det, men er du virkelig sammen med en som er så tett i pappen at han hadde ligget med en prostituert i Thailand uten kondom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #32 Del Skrevet 8. mai 2011 Min mann jobber i oljeindustrien og er stadig i Stavanger. Der blir han stadig halt og dratt i av nigerianske horer... Burde jeg be om test hver fjerde uke tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #33 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvis mannen min hadde kommet hjem og fortalt at han skulle på guttetur til Pattaya hadde jeg seriøst begynt å lure på om han virkelig er den jeg tror han er. Jeg tror aldri jeg kunne vært i et forhold med den typen mann som finner slike ferier forlokkende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. mai 2011 #34 Del Skrevet 8. mai 2011 Vi har to ærlige sjeler, og er fullstendig enige om at utroskap er det ingen av oss som ønsker. Vi hadde gått hver til sitt om vi ikke hadde stolt på hverandre nok til å kunne dra på turer uten den andre. Hadde han valgt å reise på en sånn tur, med kun single kompiser jeg ikke stolte på, så hadde det faktisk vert et stor tillitsbrudd til meg Hvilken glede har han av en sånn tur, når man ikke er singel som de andre? Samme hadde det vert for ham om jeg hadde krevd en test av ham. Han er ofte på gutteturer med en eller to gode kompiser. Jeg har null problem med dette. Vet de bare koser seg og generellt er på opplevelsesturer. Stoler 100% på min mann, og ville ikke hatt ham om jeg ikke det gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 8. mai 2011 #35 Del Skrevet 8. mai 2011 Sant det, men er du virkelig sammen med en som er så tett i pappen at han hadde ligget med en prostituert i Thailand uten kondom? Som jeg sa, så er ikke min samboer typen til å reise til Thailand på guttetur uansett, med mindre det hadde vært for å dykke, finne uberørte strender eller noe lignende. Det er slik jeg kjenner ham, og så lenge han oppfører seg slik jeg kjenner ham, stoler jeg på ham. Om han nå plutselig fikk det for seg at han og den single guttegjengen skulle til et av disse horebefengte stedene med fyll og fest som mål, hadde han nok mistet meg. Men om jeg allikevel av en eller annen uforståelig grunn (la oss si en god forklaring fra hans side) faktisk hadde fortsatt forholdet, hadde jeg ikke følt meg vel uten å se et testresultat. Nei, jeg stoler faktisk ikke på noen som raver rundt helt kanon i rølpehumør mens femtikroners prostituerte drar dem i armene. Mennesker er og blir mennesker, vi begår feilgrep. Heldigvis er ikke min kjæreste det minste interessert i verken Pattaya som destinasjon eller rølpefyll generelt, så det er ingen aktuell problemstilling for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 8. mai 2011 #36 Del Skrevet 8. mai 2011 Hadde jeg blitt møtt av et slikt krav etter å ha vært på ferie tror jeg nok jeg hadde svart at det går greit, siden vi ikke skal pule mer uansett. Stoler man så lite på hverandre er ikke forholdet mye verdt, det er da ikke slik at alle menn gir etter hvis horene blir masete nok. Og når det gjelder Hiv kan han like gjerne få det dersom han er utro her hjemme, med feks en av de nigerianske horene på Karl Johan, eller hvis det blir hankypanky på kopirommet etter julebordet, med hun blondina i resepsjonen som alltid drar på sexferie til Tyrkia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 8. mai 2011 #37 Del Skrevet 8. mai 2011 Kjæresten har snakket litt om at han skal på guttetur med en singel kompis til Thailand i sommer. Har egentlig aldri tenkt over det, men etter å ha lest denne tråden blir jeg jo megaskeptisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #38 Del Skrevet 8. mai 2011 Ser at mange argumenterer med at om man ikke stoler på partneren sin nok til å kunne sende han alene til Pattaya, er ikke forholdet liv laga. Vel, jeg stoler nok på min til å gjøre det, men jeg hadde lurt på hvorfor i all verden han ville dit på guttetur? Signerer Blondie 100% i det hun skriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #39 Del Skrevet 8. mai 2011 Min mann jobber i oljeindustrien og er stadig i Stavanger. Der blir han stadig halt og dratt i av nigerianske horer... Burde jeg be om test hver fjerde uke tro? Min er også off-shore, har aldri hørt noe om nigerianske horer som haler og drar i dem. Nå syns jeg den sammenlikningen blir temmelig fjern i forhold til å oppsøke Pattaya/Ibiza o.l, og å være innom Stavanger på vei til jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #40 Del Skrevet 8. mai 2011 Min er også off-shore, har aldri hørt noe om nigerianske horer som haler og drar i dem. Nå syns jeg den sammenlikningen blir temmelig fjern i forhold til å oppsøke Pattaya/Ibiza o.l, og å være innom Stavanger på vei til jobb. Hvorfor? Sjansen for at menn på det jevne er horekunder jamfør denne tråden er jo omtrent 100%. Om de da kjøper kun fordi de har mulighet, så er den til stede så nær som Stavanger. Trenger ikke dra til Pattaya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå