AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei. Jeg fåt veldig fort fett hår og må vaske omtent annen hver dag, men prøver å holde det til hver 3 dag. Jeg klør litt i hodebunnen og har en del flass. Jeg har prøvd ulike billig shampoer, og dyre.. ingen hjelper. Nå er jeg nettopp ferdig med "Selukos" shampoo fra apoteket mot seborrisk eksem, men ser små forskjeller. Har du noen tips?
Personlig12 Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg sliter ikke med det problemet selv, men har en vennine som jobber på sunkost. Hun anbefaler en dødehavsshampoo som de selger der. Jeg brukte den en periode etter jeg hadde vært i syden og ble brent, så veldig tørr i hodebunnen. Og den gjorde underverket. Nå har jeg gitt resten av flasken til typen min, han ble ganske tørr etter vi hadde vært på ferie nå. Og etter 3 vask ble han helt fin igjen. Skulle gjerne gitt deg hele navnet på den, men jeg har ikke flasken her hjemme nå. Den er hvit med blå skrift, og heter noe som deadsea... shampoo. Prisen, ettersom jeg husker, var ikke veldig dyr. Verdt å ta en titt kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå