Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min leder ble feilaktig satt på kopilisten på e-post til en melding som fortalte

- Hvor mye jeg mislikte arbeidsstedet fordi de ikke gir arbeidskontrakter

- At det foregår mye ulovligheter der

- Har planer om å se meg om etter andre stillinger

- Arbeidsstedet bør meldes til Arbeidstilsynet

Sjefen så denne eposten i dag, og den var ikke ment til han!

Hjelpes....hva nå?? Hvordan jobbe sammen etter dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor vi alltid dobbeltsjekker adressefeltet før vi trykker på sendknappen. Og nå gjør du bare lurt i å tenke deg godt om i helgen hvordan samtalen med sjefen skal foregå, hvordan du skal ordlegge deg etc. for å komme godt ut av dette. Men ikke bli forundret om du får en skriftlig advarsel eller blir tilbudt og si opp eller bli oppsagt. Det hadde vært mer riktig å gå til sjefen og påpeke de problemer som du mener bedriften har før du sender ut mail til andre ansatte, og ikke minst brukt tillitsmann først. Nå vil du kansje bli sett på som en oppvigler som ikke har tillit hos ledelsen.

Noen ganger lønner det seg å tenke seg tre ganger før man sender noe slikt.

• Liker 9
Skrevet

Finne ny jobb?

Hvis det er så ille som du sier vil ikke det være et tap for deg.

Hvis leder er del av problemet og du står for utsagnene burde du ta tyren ved hornet å prate med leder om det, fort! Da framsår du i det minste ikke som en som driver bakholdsangrep.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til: er offentlig sektor...fast stilling.

Skrevet

Glemte å legge til: er offentlig sektor...fast stilling.

Spiller ingen rolle. :kaffekopp:

AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor vi alltid dobbeltsjekker adressefeltet før vi trykker på sendknappen.

Gjør alltid det...nå var det noe spesielt som skjedde; kom dessverre raskt bare bort i send-knappen! :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Brukt tillitsmann først.

Har ingen tillitsvalgte på arbeidsplassen...

AnonymBruker
Skrevet

På tide å se seg om etter ny jobb.

For jeg kan ikke forstå at du kommer ut av denne saken med ryggen fri, og som nevnt ovenfor vil jeg ikke bli forundret om du får skriftlig advarsel og tilbud om å si opp før de sier deg opp.

Skrevet

Møt sjefen med den største selvfølge, og lat som om det var bevist at du sendte den til h*n også.

• Liker 6
Skrevet

Er ikke det et krav?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det et krav?

TS sa jo at de bryter loven på flere punkter... ;) There you go!

• Liker 1
Skrevet

Er det sjefen som fikk kopien som er årsaken til problemet? Eller jobber kanskje h*n for å forbedre det?

Skrevet

Sa du ikke at det var en offentlig bedrift lenger oppe? Uansett så må det være så mange ansatte at det er verneombud på plassen?

AnonymBruker
Skrevet

Verneombud eller ikke, kvaliteten på disse varierer, så det er ikke det det står på.

Skaden har skjedd alt, så spørsmålet er hva man gjør med det.

Personen bør selv be om et møte med sin leder, og si at situasjonen har vært uholdbar lenge, og i ren frustrasjon ble det sendt en epost for å få fart på sakene. Om lederen vet at tingene ikke er som de skal på arbeidsplassen, bør det ordne seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det gått?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det gått?

Virker ikke som om de har sett det engang...treffer de stadig på jobb, men de sier ingenting. Alt virker som før. :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke la deg lure - alt er IKKE som før.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Lurer på om det har hendt noe i denne saken :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...