AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Jeg og mann min skal flytte i fra hverandre. Hva kan jeg få som utbetaling da? Jeg er fortsatt hjemmeværende. Har ingen jobb å gå til, så jeg må søke + at jeg må finne barnehageplass til barnet. Jeg er ikke interessert å bare gå hjemme og snylte på staten (vet det er mange som reagerere på friske mennesker går hjemme, når de kan egentlig jobbe. Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Det kommer helt ann på hvordan deler omsorgen for barn. Du kan muligens ha krav på overgangsstønad, skatteklasse 2, en ekstra barnetryg og tilskudd til barnebass. I tillegg så kommer barnebidrag. som sagt så er det avhengig av samvær.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Det kommer helt ann på hvordan deler omsorgen for barn. Du kan muligens ha krav på overgangsstønad, skatteklasse 2, en ekstra barnetryg og tilskudd til barnebass. I tillegg så kommer barnebidrag. som sagt så er det avhengig av samvær. Jeg skal ha omsorgen.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Da hadde jeg sjekket ut om du kan ha rett til overgangsstønad. Det gir det iallfall et ståsted før du finner deg en jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå