Ingeborg Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Enkelte ungdommer tar helt av i kampen mot kjedsomheten. http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/11/06/382797.html Sliter med å skjønne hvorfor noen frivillig utsetter seg sjøl for sånt. Skjønner dere? Noen her som har prøvd?
manji Skrevet 6. november 2003 #4 Skrevet 6. november 2003 Merket meg det samme som care, men på en litt annen måte. For hva har skjedd med objektiv journalistisk? Formidling via en nøytral part? Hvis Hanne Bjertnes har lyst til å fremme meningene sine burde hun kanskje fått en egen spalte, eller evt. ventet til hun kom hjem. :-?
Linemor Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 jeg liker ikke noe av dette "jackass" tullet jeg. jeg synes i hvert fall det er tull. det finnes vel mye man kan gjøre for morro, uten og skulle ty til ekstreme selvskadingsprosjekter. men så lenge media skriver om det blir det sikkert ikke noe mindre av det. det er vel her de voksne ansvarlige skulle prøve og sensuere litt sånn at det ikke blir slik blest om det.
Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #6 Skrevet 7. november 2003 Ølen.... det er det Elin Tvedt er fra det......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå