AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Vil jeg gå opp i vekt dersom jeg ligger på 1200 kcal til dagen, og har to spisedager denne uken, altså at jeg overskrider kaloriinntaket endel to dager,for så å ligge på 1200 kcal igjen resten av uka? Går dette an en gang i blandt?
baltazar Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Om du har ligget på 1200 kcal lenge, vil kropppen din gjøre alt for å spare på fettlagrene og du vil miste muskler samt noe fett. Nå som kroppen din forbrenner veldig dårlig pga ditt lave kcal-inntak, så vil kroppen din lagre ekstra mye fett om du hiver innpå mat i to dager. Jeg regner med at du ikke skal leve på 1200 kcal resten av livet, så du vil uansett få dette problemet når du er tilbake til vanlig kost Derfor anbefaler jeg hverken det du driver med nå, eller å kjøre i deg masse mat i to dager. Om du vil slanke vekk fett på lengre sikt og i tillegg få en litt mer spenstig kropp, så må du øke kcal pr dag.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Det avhenger av hva du gjør etter disse to dagene.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Jeg holder ikke på slik lenge.Det er kun snakk om en mnd . Har gått ned 3 kg med dette,og vil ned 2 kg til. Har spisedag en dag i uka,for å holde forbrenninga igang. Etter disse to dagene vil jeg igjen trene og spise sunt og lite. når jeg har gått ned kiloene jeg vil,trapper jeg opp kcalforbruket til det jeg levde på før,for å holde en stabil vekt.
Brunhilde Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Du ødelegger ikke noe med disse to dagene, men det kan være at kroppen holder på litt vann så du føler at du går ned litt senere. Det er vanskelig å leve uten noen utskeielser, men de bør være små og sjeldne. Som noen sa lenger oppe i tråden, det er ikke så mye de to dagene som betyr noe, men hva du velger å gjøre etterpå. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå