AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Har for meg at jeg har lest et sted at olivenolje stripper farge fra håret, noen som vet om det gjelder andre oljer også? Jeg mener altså at de får kunstig farge til å falme raskere.
frisørmester :) Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Har for meg at jeg har lest et sted at olivenolje stripper farge fra håret, noen som vet om det gjelder andre oljer også? Jeg mener altså at de får kunstig farge til å falme raskere. Hvorfor skal du ha olivenolje i håret?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Jeg skal ikke det. Men jeg lurte på om siden den oljen stripper farge, om andre oljer gjør det også. Leste på et annet forum at det kan ha med det å gjøre at oljen trekker helt inn i roten på håret, men vi er noe usikre. -TS
frisørmester :) Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Jeg skal ikke det. Men jeg lurte på om siden den oljen stripper farge, om andre oljer gjør det også. Leste på et annet forum at det kan ha med det å gjøre at oljen trekker helt inn i roten på håret, men vi er noe usikre. -TS Olivenolje gjør ingenting for håret ditt. Bortsett fra og kansje gi det "glans" og få deg til og lukte frityr fabrikk En olje er ikke en olje. Man kan ikke bruke oljevenolje på bilen liksom. Det samme gjelder håret:)
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Olivenolje inneholder en kombinasjon av syrer som kan strippe håret raskere for hårfargen jo. Men har ikke hørt om andre oljer som gjør det. Det finnes også for den del biler som kan gå på olivenolje.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1304750790' post='9194253] Olivenolje gjør ingenting for håret ditt. Bortsett fra og kansje gi det "glans" og få deg til og lukte frityr fabrikk En olje er ikke en olje. Man kan ikke bruke oljevenolje på bilen liksom. Det samme gjelder håret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå