Gå til innhold

Dyreelskere i Rogaland!

Anbefalte innlegg

Gjest lillagubban
Skrevet (endret)

Jeg er dyrepleier på utkikk etter jobb i Rogaland. Har søkt litt, men siden jeg ikke har bodd i fylket de siste 6 åra føler jeg ikke helt at jeg har oversikt over alle klinikker og andre aktuelle arbeidsplasser i området. Kanskje noen dyreelskere i Rogaland vet om flere enn de jeg har funnet?

Lurer på om noen vet om andre dyreklinikker i midt/sør Rogaland (altså ikke nord for Boknafjorden - Haugesund/Karmøy området) enn disse som jeg allerede har søkt hos:

Hinna Dyreklinikk, Stavanger Smådyrklinikk, Dyredoktoren på Sandnes, Hafrsfjord Smådyrklinikk, Hafrsfjord Bru Dyreklinikk, Sandnes Smådyrklinikk, Dyrlege Abrahamsen, Tu Dyreklinikk, Arken Dyreklnikk, Sele Dyreklinikk, Dyrlegen Ålgård, Forus Hesteklinikk, Dalane Dyreklinikk, Eigersund Dyreklinikk.

F.eks på Strand og Rennesøy; er det dyreklinikker der eller kun en veterinær? Er det noen dyreklnikker på Sola eller Randaberg? Hundvåg? Flere på Jæren? Både små og store dyr :)

Er det noen store staller eller ridesentre i Midt/Sør Rogaland som ansetter folk på heltid? Kanskje større kenneler ol?

Tusen takk for alt av tips!

Endret av lillagubban

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...